عضو هیات تحقیق و تفحص از صداوسیما، ایجاد ابهام در روند تحقیق و تفحص و شبهه پراکنی از سوی برخی اعضای این هیات را ناشی از دسترسی نداشتن به مدارک و اسناد مستدل در خصوص صداوسیما و نتیجه سیاسی کاری این هیات دانست .
کد خبر: ۱۴۸۷۶
به گزارش واحد مرکزی خبر، سیدمسیح سلیم بهرامی ، نماینده مردم ساری و عضو هیات تحقیق و تفحص از صداوسیما، با ابراز گلایه و تاسف از اظهارات سیاسی و بی پایه برخی اعضای هیات تحقیق و تفحص از صداوسیما که در برخی مطبوعات نیز منتشر شد، گفت : به دنبال مصاحبه من و افشای برخی مسائل پشت پرده درخصوص اهداف تحقیق و تفحص از صداوسیما، تعدادی از اعضای این هیات پیش من آمدند و بیان کردند تا رسیدن به گزارش نهایی ، هیچ یک از اعضای هیات تحقیق و تفحص در این خصوص مصاحبه نکند تا مسیر رسیدگی به این تحقیق و تفحص آرام و بدون شائبه پیش رود؛ اما آقایان شجاع پوریان و هادی زاده اقدام به نامه نگاری سرگشاده و مصاحبه های سیاسی کردند و با ایجاد شبهه و طرح مسائل کذب ، عملا به قول و تعهد خود پایبند نبودند. عضو کمیسیون فرهنگی ، با تاکید بر این که هیات تحقیق و تفحص از صداوسیما تاکنون هیچ مدرک و سند معتبری برضد صداوسیما درخصوص منافع حزبی و جناحی خود پیدا نکرده است ، افزود: شبهه افکنی و ایجاد ابهام از سوی برخی اعضای این هیات که ماهیت کاملا سیاسی و باندی دارد، موید این مطلب است که هیات تحقیق و تفحص با توجه به پایان یافتن مهلت قانونی قصد فرار به جلو دارد و با طرح شبهات و مسائل انحرافی می کوشد ضعف ناشی از عدم پاسخگویی و ناتوانی خود را بپوشاند. عضو هیات تحقیق و تفحص از صداوسیما، بهره گیری از کارشناسان ناتوان را ازجمله علل منتشرنشدن گزارش نهایی هیات تحقیق و تفحص برشمرد و تصریح کرد: دوره های سیاسی می آیند و می روند؛ اما این تاریخ است که عملکردها را مورد سنجش قرار خواهد داد و مبادا ابرهای سنگین و سیاه سیاسی کاری ما را از حقیقت و واقعیت دور کند.
جلسه مشترک با هیات رئیسه
ولی الله شجاع پوریان ، رئیس هیات تحقیق و تفحص مجلس از صداوسیما گفت : رئیس سازمان صداوسیما از حضور در جلسه مشترک این هیات و هیات رئیسه مجلس امتناع کرد. نماینده مردم بهبهان در مجلس گفت : قرار بود این جلسه عصر یکشنبه تشکیل شود؛ ولی آقای لاریجانی پیغام داد که نماینده خود را قبلا معرفی کرده و نیازی به حضور در این جلسه نمی بیند. وی اظهار کرد: قرار شد هیات تحقیق و تفحص از صداوسیما، گزارشی از توقف کار به هیات رئیسه مجلس ارائه کند. هیات رئیسه مجلس نیز با حضور آقای کروبی تشکیل جلسه خواهد داد و تصمیم خواهد گرفت . طبق آیین نامه داخلی مجلس ، هیات تحقیق و تفحص حداکثر طی 2ماه موظف به ارائه گزارش به مجلس شورای اسلامی است .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها