خطاب به صهیونیست ها؛

قسام: با سلاح خودتان شما را کشتیم

قسام مسئولیت عملیات شهادت طلبانه روز گذشته در یافا را که به هلاکت هفت و زخمی شدن ۱۶ صهیونیست دیگر منجر شد، برعهده گرفت.
کد خبر: ۱۴۷۵۴۳۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از الجزیره، گردان‌ های قسام مسئولیت عملیات شهادت طلبانه روز گذشته در یافا را که به هلاکت هفت و زخمی شدن ۱۶ صهیونیست دیگر منجر شد، برعهده گرفت.

قسام در بیانیه‌ای اعلام کرد: مسئولیت عملیات یافا که دو تن از مبارزان قسام به نامهای محمد راشد مسک و احمد عبدالفتاح الهیمونی زاده الخلیل، انجام دادند را برعهده می‌گیریم.

در این بیانیه آمده است: مبارزان ما به داخل اراضی اشغالی رخنه کرده و یکی از نظامیان اشغالگران را با سلاح سرد هدف قرار داده و سلاح آن را به غنیمت گرفتند و این عملیات را در دو نقطه از قلب تل آویو انجام دادند که یکی از آنها داخل ایستگاه قطار بود و به سمت شهرک نشینان از فاصله صفر شلیک کردند.

قسام بیان کرد: به اشغالگران می‌گوئیم که روزهای آتی از مناطق مختلف کرانه باختری مرگ بر سر شما به دست فرزندان اسماعیل هنیه و صالح العاروری نازل خواهد شد. ما آنها را آماده و تجهیز می‌کنیم تا دست به عملیات قهرمانانه در قالب نبرد طوفان الاقصی بزنند.

همچنین قسام در بیانیه خود تاکید کرد: مادامی که اشغالگران به کشتار ملت ما و کودکان ما در غزه ادامه می‌دهند، شاهد کشته‌های خود در خیابان‌های شهرهای اشغالی خواهند بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها