مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت؛

ثبت نام بیماران خاص و صعب العلاج در سامانه

مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر خبرداد؛

المپیاد ورزشی"طرح مرشدان"ویژه بازنشستگان

مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر، محمد جواد بازدرهوا، از برگزاری المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران با عنوان «طرح مرشدان» در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۷۵۳۰۴
نویسنده محمدرضا برازجانی-خبرنگار

به گزارش جام جم-مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر، محمد جواد بازدرهوا، از برگزاری المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران با عنوان «طرح مرشدان» در این استان خبر داد.
این المپیاد با هدف تقویت همدلی و افزایش روحیه نشاط در بین بازنشستگان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند لغایت ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۴ مهرماه امسال برای ثبت‌نام به وب‌سایت سازمان تأمین اجتماعی  به نشانی www.tamin.ir مراجعه کنند.
بازدرهوا همچنین به امکان ثبت‌نام حضوری از طریق کانون‌های بازنشستگی شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: این المپیاد در ۹ رشته ورزشی و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.
رشته‌های ورزشی برای آقایان شامل فوتسال، والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و فوتبال روی میز است. در بخش بانوان نیز رشته‌های والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، شنا، شطرنج، تنیس روی میز و بدمینتون در نظر گرفته شده است.
تمامی بازنشستگان، ازکارافتادگان کلی و همسران بازمانده با حداقل ۵۰ سال سن (برای آقایان) و ۴۲ سال سن (برای بانوان) می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند. برترین‌های مرحله استانی نیز جواز حضور در مسابقات کشوری که در آذرماه امسال در استان مازندران برگزار می‌شود را کسب خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها