معاون صدا در دیدار با قهرمان پرتاب نیزه مطرح کرد:

صادق بیت سیاح قهرمان ایران است | اقدام بیت سیاح در پارالمپیک در ذهن همه مردم دنیا ثبت شد

معاون صدای رسانه ملی در دیدار با صادق بیت سیاح، قهرمان پرتاب نیزه که به دلیل ادای احترام این ورزشکار به پرچم حضرت ام البنین (س) مدال طلایش را از دست داد، گفت: شما قهرمان هستید و اقدام ارزشمندتان در پارالمپیک برای همیشه در ذهن مردم دنیا باقی می‌ماند.
معاون صدای رسانه ملی در دیدار با صادق بیت سیاح، قهرمان پرتاب نیزه که به دلیل ادای احترام این ورزشکار به پرچم حضرت ام البنین (س) مدال طلایش را از دست داد، گفت: شما قهرمان هستید و اقدام ارزشمندتان در پارالمپیک برای همیشه در ذهن مردم دنیا باقی می‌ماند.
کد خبر: ۱۴۷۳۲۷۵

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی با صادق بیت سیاح، قهرمان پارالمپیک دیدار داشت. در این دیدار علی اصغر احمدی مدیر رادیو ورزش، ابوذر ابراهیم مدیر روابط عمومی معاونت صدا و دیگر مدیران رادیو حضور داشتند.معاون صدا در ابتدا با اشاره به دیدار رهبرمعظم انقلاب با اعضای کاروان اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پارالمپیک گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند شما جوانان کشور مایه افتخار هستید که برای کشور عزیز ایران اسباب عزت و سربلندی محسوب می شوید. این دیدار با رهبری نوش جان‌تان.

وی خطاب به صادق بیت سیاح افزود: با اقدام ارزشمندی که شما در مسابقات پارالمپیک انجام دادید نه تنها قهرمان ایران هستید، بلکه این حرکت برای همیشه در ذهن مردم دنیا ثبت شد. زمانی که شما پرچم حضرت ام البنین (س) را از کوله ورزشی تان در آوردید، ما اشک ریختیم. همانطور که سردار رشید و شهید حاج قاسم سلیمانی گفتند جمهوری اسلامی ایران، حرم است و خدا را شاکریم شما در مسابقات پارالمپیک با پرچم حضرت ام البنین (س) نماد غیرت دینی ایرانیان را به جهانیان نشان دادید.معاون صدا با بیان این موضوع که شما پاداش اصلی و نشان حقیقی را از حضرت ام البنین (س) دریافت می‌کنید، گفت: امکان ندارد فردی برای این بانوی شریف کاری انجام دهد و بی جواب بماند. ضمن اینکه عرب زبانان هم تعصب عجیبی نسبت به این بانوی شریف دارند. به یاد دارم سال‌هایی که در اسارت رژیم بعثی بودم، وقتی اسرا با کابل مورد ضرب و شتم قرار می‌گرفتند، اگر در حین کتک خوردن نام حضرت ابوالفضل (ع) را به زبان می آوردند آن شکنجه‌گر کابل را زمین می انداخت و می پرسید چرا نام حضرت ابوالفضل را به زبان آوردید و دیگر از ادامه ضرب و شتم آزادگان دربند منصرف می شد.

معاون صدا در ادامه اشاره‌ای هم به بیانات آیت الله قزوینی امام جماعت حرم حضرت ابوالفضل علیه السلام در بیان کراماتی از حضرت کرد.بخشی‌زاده خطاب به صادق بیت سیاح تاکید کرد قدردان والدینش باشد، زیرا آنها باعث شدند که او امروز به چنین جایگاهی برسد.وی در پایان گفت: ما در رسانه موظف هستیم اقدام ارزشمند شما را به درستی روایت کنیم تا نام شما برای همیشه مانا بماند.در بخشی از این دیدار صادق بیت سیاح هم توضیحاتی پیرامون رکوردش در این مسابقات پارالمپیک ارائه داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها