مدیرکل صدور مجوز و امور رسانه‌های ساترا:

ارتقای سواد رسانه‌ای، از اهداف اصلی دوره‌های مدیریتی ساتراست

مراسم پایانی دوره‌های آموزشی «مدیریت رسانه» و «مهارت ارزیابی محتوا»ی ساترا در دومین روز سومین‌ نمایشگاه «رصتا» برگزار شد.
مراسم پایانی دوره‌های آموزشی «مدیریت رسانه» و «مهارت ارزیابی محتوا»ی ساترا در دومین روز سومین‌ نمایشگاه «رصتا» برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۷۳۱۵۶

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری سومین نمایشگاه ملی صوت و تصویر فراگیر ایران (ساترا)، سعید مقیسه رئیس ساترا در این‌ مراسم اظهار داشت: ما به این امید آموزش می‌دهیم تا قسمتی از ماموریت ساترا توسط این فراگیران انجام شود. امیدوارم به بهترین نحو خدمت آموزشی را که وظیفه‌مان است، انجام دهیم.

او اظهار داشت: از داوطلبان درخواست می‌کنم تا حضور منظم داشته باشند و بدانند که اساتید فرصت مغتنمی را برای آن‌ها فراهم می‌کنند و می‌توان از آن بهره برد.

حسین زارعی مدیرکل صدور مجوز و امور رسانه‌های ساترا در این نشست ضمن قدردانی از فراگیران این دوره‌ها عنوان کرد: ۹ دوره آموزشی را تاکنون پشت سر گذاشتیم و غریب به مدیران ۳۰۰ پلتفرم در دوره‌ها شرکت کردند و اکنون در دوره دهم ۲۷ رسانه حضور دارند. از امروز که این کلاس‌های آموزشی کار خود را مجددا آغاز می‌کند و بعد از نمایشگاه روز دوشنبه و سه شنبه روند آموزشی را دنبال می‌کنیم.

او اظهار داشت: در دفتر کل صدور مجوز و امور رسانه‌ها، ارتقای سواد رسانه‌ ای از اهداف اصلی است و اگر رسانه‌ای می‌خواهد در دسته رسانه‌های دارای مجوز بماند، باید سطح سواد رسانه‌ای خود را افزایش دهد. خوشبختانه تاکنون استقبال خوبی از این کلاس‌ها شده‌ است و افرادی که سطح ۲ آموزش را دریافت می‌کنند بلافاصله وارد دوره آموزشی بعدی می‌شوند که در ۶ ماه آتی نیز کلاس دیگری را پشت سر بگذارند.

در ادامه از گروهی از استادهای این دوره‌های آموزشی قدردانی به عمل آمد.

سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) از ۲۶ تا ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها