در عملیات موفق‌آمیز پدافند هوایی یمن؛

پهپاد آمریکایی MQ-۹ در صعده سرنگون شد

سرتیپ یحیی سریع،سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که نیرو‌های پدافندی این کشور یک پهپاد متجاوز آمریکایی را در استان صعده رهگیری و سرنگون کرده است.
کد خبر: ۱۴۷۲۰۵۹

پهپاد آمریکایی MQ-۹ در صعده سرنگون شد

به گزارش جام‌جم‌آنلاین،سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که نیرو‌های پدافندی این کشور یک پهپاد متجاوز آمریکایی را در استان صعده رهگیری و سرنگون کرده است.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از عملیات جدید این کشور در استان صعده خبر داد و اعلام کرد که طی آن برای دومین بار، یک پهپاد آمریکایی را سرنگون کرده است.

وی امروزطی بیانیه‌ای که از تلویزیون المسیره پخش شد، اعلام کرد این عملیات در ادامه حمایت‌های مردم و دولت یمن از مظلومیت ملت و مقاومت فلسطین در برابر جنایت‌های رژیم اسرائیل بوده است.

ارتش یمن همچنین از عملیات شهادت‌طلبانه شهروند اردنی در حمله به صهیونیست‌ها حمایت و از آن استقبال کرد.

شهید ماهر الجازی، راننده کامیون یکشنبه این هفته با عبور از مرز اردن به داخل اراضی اشغالی در کرانه باختری، در گذرگاه الکرامه (جسر النبی) سه نفر از عناصر حراست رژیم اسرائیل در این گذرگاه را هدف قرار داد و آن‌ها را به هلاکت رساند.

ارتش یمن اعلام کرد که پهپاد آمریکایی از نوع MQ-۹ بوده و حین انجام مأموریت جاسوسی بر فراز استان صعده واقع در شمال غرب هدف قرار گرفته است.

به‌گفته سرتیپ یحیی سریع، این پهپاد دومین پهپادی است که طی ۷۲ ساعت هدف آتش یمنی‌ها قرار می‌گیرد.

ارتش یمن با بیان اینکه عملیات نظامی این کشور تا توقف جنگ و محاصره علیه غزه ادامه خواهد داشت، از همه آحاد امت مسلمان خواست به وظایف دینی، اخلاقی و انسانی خود در قبال مردم یمن که در معرض کشتار و نسل‌کشی صهیونیست‌ها هستند، عمل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها