به جای مانده از نبرد جانانه برای قهرمانی در لیگ‌برتر والیبال؛

پرواز آسیایی سیرجان

والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا

ببینید | شهدابی‌ها با شکست مدعی استارت زدند

تیم والیبال شهداب یزد در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ که فینال زودرس نام گرفته بود، موفق به شکست نماینده مدعی اندونزی شد.
تیم والیبال شهداب یزد در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ که فینال زودرس نام گرفته بود، موفق به شکست نماینده مدعی اندونزی شد.
کد خبر: ۱۴۷۱۸۳۳

به گزارش جام جم آنلاین از فدراسیون والیبال، بیست‌وششمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از امروز (یکشنبه ۱۸ شهریور) در سالن شش هزارنفری شاهدیه یزد آغاز شد.

در سومین دیدار روز نخست این رقابت‌ها تیم شهداب یزد از ساعت ۱۷:۲۰ دقیقه مقابل جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی نماینده اندونزی که یکی از مدعیان این مسابقات است، صف آرایی کرد و سه بر یک فاتح میدان شد.

شهدابی‌ها در ست سوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۲ نتیجه را واگذار کرد، اما در سه ست اول، دوم و چهارم با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسیدند.

این دیدار نخستین آزمون رسمی رحمان محمدی راد با تیم شهداب یزد پس از پذیرش مسئولیت این تیم بود که نمره قبولی گرفت.

تیم شهداب یزد در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با ترکیب ایلشن داوودی‌پور، امیر غفور، مرتضی شریفی، علی عثمان فریاد، مسعود غلامی، عرفان نوروزی و محمدرضا مؤذن به عنوان لیبرو به میدان رفت.

فهد محمد العوادی از قطر و موسی سلیم عزیز از عراق به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

تعداد بازدید : 0

شهداب یزد در حالی به مصاف حریف خود رفت که در سالن شاهدیه یزد بیش از پنج هزار نفر حضور داشتند و ظرفیت این ورزشگاه کاملا پر شده بود. این مسئله بیانگر استقبال پرشور هواداران از فینال زودهنگام بین دو تیم مدعی قهرمانی است.

همچنین حدود ۵۵۰ تماشاگر بانو برای تماشا و تشویق تیم محبوب یزد در این سالن حضور داشتند که بانوان تماشاگر نخستین حضور خود در سالن شاهدیه یزد برای مسابقات بین المللی را تجربه کردند.

رئیس فدراسیون والیبال نیز جایگاه تماشاگران را به نشستن در جایگاه ویژه ترجیح داد و با همراهی دبیرکل فدراسیون با حضور در جمع هواداران یزدی نخستین دیدار شهدابی‌ها را تماشا کرد.

جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی امسال سرمایه‌گذاری زیادی برای حضور شایسته در این رقابت‌ها کرده است که جذب اروین انگاپت و جین پاتری از تیم ملی فرانسه و شناخته شده‌ترین ستاره‌های والیبال دنیا از جمله اقدامات تیم است.

این تیم در سال ۲۰۲۳ به مقام نایب قهرمانی در مسابقات لیگ برتر والیبال اندونزی (پرولیگا) و همچنین نایب قهرمانی در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا دست یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها