تمدید عملیات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در جنین

یک رسانه عبری از تصمیم ارتش رژیم صهیونیستی برای تمدید عملیات نظامی خود در جنین واقع در شمال کرانه باختری خبر داد.
کد خبر: ۱۴۷۱۳۷۰
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم، پایگاه خبری عبری "واللا" گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی قرار است عملیات نظامی خود علیه اردوگاه جنین را که قرار بود شامگاه سه‌شنبه پایان یابد، تمدید کند.
 
واللا به نقل از منابع نظامی اعلام کرد که تمدید حمله به اردوگاه جنین با استناد به اطلاعات به دست‌آمده در مورد زیرساخت‌های نظامی این منطقه انجام گرفته است.
 
منابع مذکور همچنین اعلام کردند که هشدار‌های فزاینده در جنوب کرانه باختری ممکن است اوضاع را به سمت یک عملیات نظامی گسترده در صورت وخامت اوضاع امنیتی سوق دهد.
 
از سوی دیگر، منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند در عملیات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در جنین در شمال کرانه باختری و درگیری با نیرو‌های مقاومت در این منطقه، یک نظامی صهیونیست کشته و پنج نظامی دیگر زخمی شدند.
 
کرانه باختری که از سال ۱۹۶۷ توسط رژیم صهیونیستی اشغال شده، شاهد تشدید تهاجمات بوده است، اما از زمانی که این رژیم جنگ ویرانگر در نوار غزه آغاز کرد، اوضاع کرانه باختری بدتر و حملات و یورش‌ها به آن بیشتر شده است.
 
نیرو‌های رژیم صهیونیستی از هفته گذشته یورش به شهر‌ها و اردوگاه‌های طوباس، طولکرم و جنین را آغاز کردند.
 
به گفته منابع رسمی فلسطینی، حملات رژیم صهیونیستی به ساکنان کرانه باختری از هفتم اکتبر گذشته تاکنون بیش از ۶۴۰ شهید و حدود ۵۴۰۰ زخمی بر جای گذاشته است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها