راهپیمایی اربعین امسال صدای مظلومیت مردم غزه بود
نماینده ولی فقیه در عراق در گفت و گو با رادیو اربعین:

راهپیمایی اربعین امسال صدای مظلومیت مردم غزه بود

در رادیو اربعین مطرح شد:

آمادگی حرم مطهر رضوی برای پذیرایی از زائران در در روزهای پایانی ماه صفر

جانشین معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی بیان کرد: پیش بینی می‌کنیم امسال حدود ۷۵۰ هزار زائر در پایان ماه صفر به مشهد سفر کنند.
کد خبر: ۱۴۷۰۴۴۸

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، مهدی رمضانی در گفتگو با رادیو اربعین با بیان اینکه امسال نیز مانند سال‌های گذشته پذیرای خیلی عظیم زائران در حرم مطهر رضوی در پایان ماه صفر خواهیم بود، گفت: هیات‌های مختلفی از سراسر کشور و همچنین کشورهای مسلمان همجوار به مشهد مقدس در این ایام سفر می‌کنند و ما تمام توان خود را برای پذیرایی شایسته از این زائران به کار خواهیم بست.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌کنیم حدود ۱۰۰۰ هیئت مذهبی  تا روزهای پایانی ماه صفر  به مشهد سفر کنند و به مراسم عزاداری بپردازند، افزود: در سال گذشته حدود ۵۰۰ هزار زائر به صورت پیاده در این ایام به مشهد مقدس سفر کرده بودند. ما پیش بینی می‌کنیم امسال حدود ۷۵۰ هزار زائر به صورت پیاده به مشهد سفر کند و ما تلاش کردیم که  از مسیر منتهی به مشهد بتوانیم در خدمت این زائران باشیم.

جانشین معاون اماکن متبرکه آسان قدس رضوی همچنین در مورد فراهم کردن امکان اسکان برای زائران تاکید کرد: با توجه به حجم زیاد زائرانی که در این ایام به مشهد سفر می‌کنند و پر شدن  هتل ها و اماکن اقامتی ما تلاش کرده‌ایم در فضای جانبی حرم مکان‌هایی را برای استراحت و اسکان موقت زائران را فراهم کنیم‌.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها