معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا مطرح کرد

چاره‌ اندیشی برای برنامه‌های فاقد مجوز شبکه نمایش خانگی

معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا با اشاره به اینکه به ندرت شاهد پخش برنامه‌های فاقد مجوز در شبکه نمایش خانگی بوده اند، بیان کرد که برنامه هفتم توسعه برای این موضوع راهکارهایی دارد.
کد خبر: ۱۴۶۹۰۵۳

چاره‌ اندیشی برای برنامه‌های فاقد مجوز شبکه نمایش خانگی

به گزارش جام جم آنلاین، محمدصادق افراسیابی معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا با اشاره به برنامه ساترا برای استفاده از ظرفیت تحلیلگران شبکه نمایش خانگی در قالب برنامه های مختلف به مهر گفت: در سومین نمایشگاه رصتا ان شاء الله شاهد برگزاری گردهمایی تحلیلگران شبکه نمایش خانگی خواهیم بود و به دنبال این هستیم که مجمع تحلیلگران ساترا نوعی ارزیابی سالانه از برنامه ها و سریال های شبکه نمایش خانگی داشته باشد.

وی ادامه داد: این مجمع با همکاری تحلیلگران و منتقدان شناخته شده کشور، به صورت سالانه ارزیابی خود را از وضعیت فعلی شبکه نمایش خانگی و راهکارهای ارتقاء محتوای سریال ها و برنامه های شبکه نمایش خانگی اعلام می کند.

افراسیابی در ادامه درباره محتوای سریال ها و برنامه های شبکه نمایش خانگی و اینکه گفته می شود برخی از این آثار بدون مجوز عرضه می شوند، توضیح داد: با تلاش و پیگیری ساترا در حال حاضر بسیاری از سریال ها و برنامه های شبکه نمایش خانگی مناسب خانواده های ایرانی هستند که سازمان صدا و سیما در بخش های مختلف خبری این سریال ها را معرفی می‌کند و حتی برنامه ای با عنوان «کافه نقد» برای معرفی و تحلیل سریال ها و برنامه های دارای مجوز از ساترا با حضور تهیه کننده، کارگردان و عوامل در ۲ قالب رادیویی و تلویزیونی پیش بینی شده است.

وی در پایان گفت: در عین حال اگر گاهی در گذشته به ندرت شاهد پخش برخی برنامه های فاقد مجوز بودیم، برنامه هفتم توسعه تلاش کرده است برای این موضوع چاره اندیشی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها