نگاه به آموزش در ادارات باید ساختارمند باشد
مدیر بنادر شهید باهنر و شرق هرمزگان در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی استان:

نگاه به آموزش در ادارات باید ساختارمند باشد

رییس اداره بنادر و دریانوردی جاسک:

تخلیه و بارگیری کالا در بندر جاسک 16 درصد افزایش یافت

رئیس اداره بنادر و دریانوردی جاسک گفت: تخلیه و بارگیری کالا در این بندر طی چهار ماهه نخست سال جاری 16 درصد به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.
رئیس اداره بنادر و دریانوردی جاسک گفت: تخلیه و بارگیری کالا در این بندر طی چهار ماهه نخست سال جاری 16 درصد به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.
کد خبر: ۱۴۶۸۴۵۶

هرمزگان-جام جم انلاین-رئیس اداره بنادر و دریانوردی جاسک گفت: تخلیه و بارگیری کالا در این بندر طی چهار ماهه نخست سال جاری 16 درصد به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان، امانی با اشاره به عملکرد بندر جاسک در چهار ماهه نخست امسال اظهار کرد: این بندر در مسیر رو به رشد و پیشرفت قرار داشته و عملکرد آن در حال تغییرات مثبت است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه، مجموع تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی با ثبت میزان 126 هزار و 166 تن، از رشد قابل توجه 16 درصدی برخوردار بوده که از این میزان، 28 هزار و 992 تن تخلیه و 97 هزار و 174 تن نیز بارگیری شده است.

رئیس اداره بنادر و دریانوردی جاسک خاطرنشان کرد: در بخش کانتینرهای یخچالی نیز 11 هزار و 638 TEU کانتینر تخلیه و بارگیری شده که این عملیات‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 9 درصد افزایش داشته است.

امانی ادامه داد: از مجموع تخلیه و بارگیری‌ کانتینری صورت گرفته در بندر جاسک، 5880 کانتینر پر و 5758 کانتینر نیز خالی بوده است.

وی در ادامه نیز از افزایش 13 درصدی ورود کامیون به این بندر خبر داد و عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه، 316 فروند شناور وارد بندرگاه جاسک شده که از رشد هفت درصدی برخوردار بوده است.

اضافه می‌شود، بندرگاه جاسک در شرقی‌ترین نقطه هرمزگان و قرارگیری در سواحل مکران، به عنوان یکی از بنادر تابعه مدیریت بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان دارای چشم‌انداز قابل توجهی در این منطقه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها