استاندار البرز در شورای برنامه ریزی و توسعه استان:

آیندگان، تصمیمات امروز ما را قضاوت می‌کنند

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: طرح‌های توسعه روستا‌های استان در گرو توجیه جمعیت جوان و تامین مسکن ساکنان روستا بویژه جوانان طی اهداف نهضت ملی مسکن خواهد بود.
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: طرح‌های توسعه روستا‌های استان در گرو توجیه جمعیت جوان و تامین مسکن ساکنان روستا بویژه جوانان طی اهداف نهضت ملی مسکن خواهد بود.
کد خبر: ۱۴۶۷۳۹۳

به گزارش جام جم آنلاین البرز،مجتبی عبداللهی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان که روز شنبه ۱۳ مرداد ماه ۱۴۰۳ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه و محکوم کردن این اقدام تروریستی صهیونیست ها، افزود: ضرورت دارد که تمامی مصوبات ۱۰ سال اخیر این شورا توسط فرمانداران و در نهایت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دستگاه‌های نظارتی استان رصد شود و تخلفات و روند تحقق آن‌ها مورد بررسی قرار گیرد.
وی ادامه داد: بر این اساس عدم تحقق مصوبات احصا شده و متخلفان به دستگاه قضا معرفی خواهند شد.
عبداللهی بر ضرورت مقابله جدی با ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی سبز و کشاورزی استان تاکیدکرد و گفت: ما باید امانت دار محیط زیست، فضای سبز، کشاورزی و باغ‌های استان برای نسل‌های آینده هستیم و آیندگان اقدامات و تصمیمات ما را قضاوت می‌کنند.
وی افزود: با توسعه ساخت ویلاها، علاوه بر از بین رفتن اراضی سبز و کشاورزی عمومی و منابع آب استان، سرمایه و نقدینگی مردم نیز هدر می‌رود و به مرور زمان ارزش خود را از دست می‌دهد.
استاندار البرز به طرح‌های الحاق به روستا‌های استان با توجه به تقاضای روستاییان اشاره کرد و گفت: طرح‌های توسعه روستا‌های استان در گرو توجیه جمعیت جوان و تامین مسکن و اشتغال ساکنان روستا بویژه جوانان طی اهداف نهضت ملی مسکن خواهد بود.
وی افزود: تمامی مواردی که در این شورا مطرح می‌شود در کارگروه‌های تخصصی مورد بحث و بررسی و بازدید‌های میدانی قرار گرفته و در نتیجه جهت رای گیری و اتخاذ تدبیر نهایی در این نشست ارائه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها