رئیس جمهور جدید مشکلات مردم را ساماندهی کند

به قلم: سیدنصرالدین میرعربشاهی، خبرنگار فرهنگی و اجتماعی جام جم البرز
به قلم: سیدنصرالدین میرعربشاهی، خبرنگار فرهنگی و اجتماعی جام جم البرز
کد خبر: ۱۴۶۶۱۶۱

آقای مسعود پزشکیان توانست با جلب آرای اکثریت در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم شناخته شود. اکنون که در آستانه مقدمات تشکیل رسمی دولت چهاردهم هستیم به نظر می‌رسد که رئیس جمهور منتخب باید در انتخاب وزرا و سایر مسئولان فرهنگی و سیاسی و اقتصادی و ... با توجه به شعار‌های دوران فعالیت‌های انتخاباتی با حساسیت بیشتری از چهره‌های قوی و توانمندتر علی الخصوص از چهره‌های جوان استفاده بهینه کند و از به کار گیری مسئولان در حاشیه ساز و حاشیه پردازی که سابقه خوبی در این زمینه ندارند پرهیز کند.
مبارزه با فساد و مفاسد اداری و اقتصادی که در دوره شهید آیت الله رئیسی به عنوان یک سیاست مستقل و روشن ادامه داشت و نیز پرداختن به حقوق معیشتی کارگران معلمان و فرهنگیان و بازنشستگان و کنترل موضوع تورم و ... با همکاری بهینه سایر روسای قوا و مجلس شورای اسلامی هم چنان ادامه پیدا کند. علاوه بر این موضوع حمایت عملی به ویژه از جبهه مقاومت که از توصیه‌های اساسی مقام معظم رهبری و از دستاورد‌های شاخص و گرانقدر سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمان او است به عنوان یک سیاست سیال راهبردی و کاربردی هم چنان ادامه پیدا کند.
بدون تردید همه مردم باید دست همکاری با دولت جدید بدهند تا شعار‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی و ... در قالب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به مسیر مطلوب ترقی و پیشرفت در ابعاد مختلف هدایت شده و رضایت شهروندان و روستائیان را جلب نماید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها