بازگشت به خانه یا اصرار برای بازی در اروپا

لژیونرهای بدون تیم فوتبال ایران

فوتبال ایران لژیونر زیاد دارد البته هنوز تکلیف‌ خیلی از آنها روشن نیست و درانتظار امضای قرارداد با تیم جدیدشان هستند. تا یکی دو هفته پیش بسیاری از این لژیونرها بدون تیم بودند، حتی مهدی طارمی ومهدی قائدی که یکی سرازاینتر درآوردودیگری قراردادش را با الاتحاد کلبا تمدید کرد اما هنوز تکلیف سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد و...مشخص نیست.
کد خبر: ۱۴۶۵۸۸۸
نویسنده مرتضی رضایی - گروه ورزش
 
به همین بهانه اسامی آنها را فهرست کرده‌ایم تا بررسی کنیم تکلیف آنها چه خواهد شد و آیا خارج از ایران توپ خواهند زد یا دوباره به فوتبال مملکت باز خواهند گشت.

سردار آزمون
درحال حاضر سردار آزمون بازیکن بایرلورکوزن است. او پس از نیم فصل حضور در این تیم، راهی رم شد تا شاگرد مورینیو شود. عملکرد خوب سرداردراین تیم رمی‌هاراوا‌داشت تاقرارداد قرضی اورابه دائمی تبدیل کنند اما درخواست ۱۲میلیون یورویی لورکوزن مانع این اتفاق شد تا سردار همچنان بلاتکلیف باشد؛ از طرفی غیبت او درتمرینات تیم آلمانی سبب خشم ژابی آلونسو شد تا او بازیکن ایرانی تیمش را در اختیار باشگاه قراردهد.آزمون حتی چندی پیش از سویا اسپانیا هم پیشنهاد داشت که به دلیل مشابه رد شد. او درحال حاضر از تراکتور تبریز هم پیشنهاد دارد واگر زنوزی بتواند مبلغ مورد درخواست آلمانی‌ها را فراهم کند شاید سردار را در لباس تراکتور بتوان تصور کرد.
   
علیرضا جهانبخش
جهانبخش از لژیونرهایی است که اکنون بازیکن آزاد است و می‌تواند بدون نیاز به دریافت رضایتنامه به هر تیمی که خواست برود. جهانبخش پیشنهادی بسیار جدی از پرسپولیسی‌ها داشت که البته رد کرد. ظاهرا فاینوردی‌ها می‌خواهند قرارداد کاپیتان تیم‌ملی ایران را دوباره تمدید کنند که هنوز خبر جدیدی نرسیده است. با این حال بعید به نظر می‌رسد علیرضا امسال به فوتبال ایران برگردد و بازگشتش در سال‌های آینده اتفاق خواهد افتاد.
   
کریم انصاری‌فرد
انصاری‌فرد فصل قبل را در قبرس و در تیم اومانیا بازی کرد.کریم به عنوان مهاجم عملکرددرخشانی دراین تیم نداشت ودر۴۶ باری که برای این تیم به میدان رفت فقط ۶ گل زد! انصاری‌فرد همسری خارجی دارد و بارها گفته به دلیل مسائل خانوادگی فعلا قصد بازی در لیگ فوتبال ایران ندارد. البته کریم با دوران اوج خودش هم فاصله گرفته وحتی درماه‌های اخیر جایگاهش را درتیم‌ملی از دست داده است.انصاری‌فرد پیشنهاد تراکتورراکه به دستش رسیده بود،نپذیرفته‌ است.احتمالا با توجه به شرایطی که کریم دارد فوتبالش را در لیگ یونان یا قبرس ادامه دهد.
   
سامان قدوس
با پایان قرارداد سامان قدوس با برنتفورد قرارداد او دیگر تمدید نشد.قدوس سال قبل فرصت زیادی برای بازی در این تیم پیدا نکرد و بیش‌تر از روی نیمکت بازی‌های تیمش را تماشا کرد. سامان در سال‌های اخیرفوتبالش را درتیم‌های اروپایی پیگیری کرده و خبرهایی رسیده که شاید دوباره به سوئد برگردد و در تیم مالمو بازی کند. البته هنوز هیچ علامت‌ مثبتی از تیم سوئدی ارسال نشده و همه چیز در حد همان شایعه باقی مانده است.می‌گویند سامان از ساوتهمپتون پیشنهاد دارد و اگر این اتفاق بیفتد او لیگ جزیره را ترک نخواهد کرد. قدوس هم مانند دیگر لژیونرها از تیم‌های مطرح ایران پیشنهاد داشت که فعلا به همه‌شان پاسخ منفی داده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها