ثبت ۹۲ هزار و ۲۰۰ پرونده مالیاتی در رامیان
رئیس اداره مالیات شهرستان رامیان مطرح کرد:

ثبت ۹۲ هزار و ۲۰۰ پرونده مالیاتی در رامیان

رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان آزاد شهر خبر داد؛

تحقق ۹۵ درصدی وصول مالیات در آزادشهر

یازرلو، سرپرست اداره امورمالیاتی شهرستان آزادشهر گفت: 95 درصد از سهمیه ابلاغی وصول مالیات سال 1402 در این شهرستان تحقق یافته است.
یازرلو، سرپرست اداره امورمالیاتی شهرستان آزادشهر گفت: 95 درصد از سهمیه ابلاغی وصول مالیات سال 1402 در این شهرستان تحقق یافته است.
کد خبر: ۱۴۶۵۸۴۶
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان حسین یارزلو گفت : سهمیه ابلاغی دریافت مالیات شهرستان آزاد شهر در سال ۱۴۰۲ به میزان ۱۳۴ میلیارد تومان بوده که از این میزان ۱۲۷ میلیارد تومان وصول شده است.

سرپرست اداره امورمالیاتی شهرستان آزادشهر افزود: ۹۵ درصد از سهمیه ابلاغی وصول مالیات سال ۱۴۰۲ تحقق یافته است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از مالیات ارزش افزود وصول شده در سال ۱۴۰۲ برای شهرداری ها و دهیاری روستاهای شهرستان آزادشهر واریز شده، بیان کرد: در سال گذشته میزان ۲۴ میلیارد تومان به طور سرانه و ماهانه به حساب این ارگان ها واریز شده است.

یارزلو اضافه کرد: همچنین در چهارماهه نخست سال جاری از ۴۲ میلیارد تومان اخذ شده از محل مالیات ارزش افزوده حدود ۸ میلیارد تومان به حساب شهرداری ها و دهیاری روستاهای تابعه آزادشهر واریز شده است.

به گفته وی، ۹ هزار و ۵۶۶ فقره اظهار نامه در سال ۱۴۰۲ ثبت شده که از این تعداد هشت هزار و ۳۵۰ اظهار نامه در قالب تبصره ۱۰۰ و صاحبان مشاغل بوده، همچنین ۹۷۰ فقره اظهار نامه املاک و مستغلات و ۲۴۰ مورد اظهار نامه حقوقی و شرکت ها در سامانه مودیان شهرستان آزاد شهر به ثبت رسیده است.

یازرلو با بیان اینکه قانون گذار برای راحتی و نفع مودیان قوانین سهل مالیاتی ایجاد کرده، یادآورشد: با توجه به اینکه ممکن است همه ی تراکنش های مودیان ماهیت درآمدی نداشته باشند، با ارائه مستندات می توانند میزان مالیات خود را کاهش دهند.

وی همچنین با اشاره به اینکه ممکن است برخی صاحبان مشاغل از پرداخت مالیات بپرهیزند، گفت: نمی توان منکر فرار مالیاتی برخی افراد از تور مالیات شد اما خوشبختانه فعالان اقتصادی در شهرستان آزادشهر نهایت همکاری را در پرداخت و ابراز اظهارنامه را دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها