ببینید | آماده باش در "اسرائیل" از ترس پاسخ یمن

رژیم اشغالگر صهیونیستی با توجه به احتمال پاسخ نیروهای مقاومت یمن به اولین حملات به خاک این کشور، وضعیت آماده‌باش را در بخش‌های مهم واستراتژیک خود افزایش داده است.
کد خبر: ۱۴۶۵۵۷۹
ببینید | آماده باش در
به گزارش جام‌جم آنلاین، در بندر الحدیده یمن؛ دیروز ده‌ها فروند جنگنده رژیم صهیونیستی در عملیاتی جنایتکارانه تعدادی از تأسیسات حیاتی و غیرنظامی، به ویژه مخازن نفتی در بندر "الحدیده" راا مورد حمله قرار دادند. این حملات منجر به آتش‌سوزی این مخازن نفتی و قطع برق در این منطقه شد.
 
ابو ایهاب شهروند یمنی به شبکه العالم گفت: رژیم صهیونیستی در تلافی حمله پهپاد یمنی "یافا" به تل آویو دست به این جنایت زده است، اما هر قدر که مرتکب جنایت شوند و و هر قدر که دست به حملات هوایی بزنند، ما در کنار غزه می‌مانیم.
تعداد بازدید : 21
 
بنابر گزارش خبرنگار شبکه العالم، جنایت رژیم صهیونیستی علیه بنادر و تأسیسات غیرنظامی، علاوه بر اخلال در کار ابن تأسیسات، ده‌ها تن از کارگران را به شهادت رسانده یا مجروح کردند. رنجی دوچندان را بر شهروندان یمنی - که از ۱۰ سال پیش دچار محاصره و جنگ هستند -، تحمیل کرد.
 
دکتر عبدالرزاق المضواحی دیگر شهروند یمنی گفت: "ما به عمق مرگ می‌رویم و آماده‌ایم که در راه خدا حتی اگر اعضای بدنمان تکه تکه شود وجسممان همچون گردو غباری در هوا پراکنده گردد از جانمان بگذریم، اما عقب‌نشینی نمی‌کنیم و با سلاح و جان خود آماده هستیم در راه خدا و در حمایت از الاقصی شریف و مجاهدین غزه فدا شویم.
 
خبرنگار ما با اشاره به نظرات بسیاری از شهروندان یمنی - که همگی بر ایستادگی در کنار رهبران خود و حمایت از مقاومت در غزه تاکید دارند - می‌گوید "این‌ها مواضع و نظرات مردم یمن با گرایش‌ها و وابستگی‌های مختلف است، به ویژه مردم حدیده که بیش از ۱۰ سال است که از بلای تجاوزگری رنج می‌برند و در کنار گروه‌های مردمی و ارتش برای شکستن اعتبار و هیبت توخالی آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و انگلیسی‌ها مبارزه می‌کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها