وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد:

پاداش ۴ برابری برای مدال‌آوران المپیک پاریس

وزیر ورزش و جوانان گفت: پاداش ۴ برابری برای مدال‌آوران المپیک نسبت به دوره قبلی اعلام کردیم و پیش بینی شده است تا با انگیزه بیشتری در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند.
وزیر ورزش و جوانان گفت: پاداش ۴ برابری برای مدال‌آوران المپیک نسبت به دوره قبلی اعلام کردیم و پیش بینی شده است تا با انگیزه بیشتری در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند.
کد خبر: ۱۴۶۵۴۱۳

به گزارش جام جم آنلاین، کیومرث هاشمی ظهر امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های ورزشی استان قزوین، در جمع خبرنگاران حضور یافت و اظهار داشت: خدا را شاکریم که امروز فرصتی دست داد تا در جمع مردم خوب استان قزوین حضور پیدا کنیم و شاهد افتتاح پروژه‌های مجموعه استان باشیم.

وی افزود: اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان برای 10 پروژه‌ای که در استان قزوین امروز به مرحله بهره‌برداری و افتتاح رسیده، هزینه شده است که شامل یک زمین چمن در بوئین زهراست، همچنین همزمان با افتتاح پروژه مذکور، 6 زمین چمن مصنوعی، یک سالن ورزشی، زورخانه در شهر دانسفهان و یک مرکز فیزیوتراپی بسیار خوب در مرکز استان به بهره‌برداری می‌رسد. 

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: چندین پروژه دیگر هم در دستور بازدید ما قرار دارد و تمام تلاش ما این است که پروژه‌های نیمه‌تمام امسال تکمیل شود و از جمله آن استخر سرپوشیده شال با حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی ادامه داد: همچنین از المپین خوب استان قزوین آقای علیپور در رشته صخره‌نوردی که عازم بازی‌ های المپیک خواهد شد دیدار داشته و عرض خدا قوت خواهیم داشت.

هاشمی خاطرنشان کرد: افتخار آن را داریم که در دولت سیزدهم حدود 2 هزار پروژه را به مرحله بهره‌برداری و افتتاح برسانیم که در نوع خود کم‌نظیر است و امیدواریم مردم سراسر کشور بتوانند از این ظرفیت خوب استفاده کنند.

وی اظهار کرد: شبیه زورخانه‌ای که اکنون در آن قرار داریم در سراسر کشور زیاد است که در اولویت ما قرار گرفته، به ویژه با تاکیداتی که مقام معظم رهبری در ارتباط با این رشته باستانی و سنتی دارند.

این مسئول تاکید کرد: مجموعه فدراسیون ما در رشته زورخانه برنامه‌های خوبی را برنامه‌ریزی کرده است، شعار هر مدرسه یک زورخانه در دستور کار قرار گرفته و فعالیت‌های بسیار خوبی در سطح مدارس کشور در این رشته شروع شده است و امیدواریم این رشته بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد و بتوانیم دغدغه و نگرانی مقام معظم رهبری را به بهترین شکل ممکن برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: 110 میلیارد برای موضوع VAR تامین اعتبار شده و کارهای آن انجام شده و در سه ماه گذشته دو دستگاه VAR وارد شده و بازی‌های استقلال و پرسپولیس و تعدادی از بازی‌های تیم ملی با آن برگزار شد و قطعا فصل جدید لیگ برتر فوتبال با VAR برگزار خواهد شد.

هاشمی با اشاره به اعزام کاروان ورزشی ایران به المپیک عنوان کرد: 40 سهمیه در 14 رشته ورزشی از کشور ایران به المپیک اعزام می‌شوند و تمام شرایط مورد نیاز برای ورزشکاران از سوی مجموعه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش فراهم شده ‌و شرایط بسیار مناسبی ایجاد شده تا ورزشکاران بدون دغدغه در رقابت‌های المپیک حضور پیدا کنند.

وی اضافه کرد: پاداش 4 برابری برای مدال‌ آوران المپیک نسبت به دوره قبلی اعلام کردیم و پیش بینی شده است تا با انگیزه بیشتری در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند.

وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: المپیک در واقع میدان و آوردگاه بسیار سختی است و تعداد رشته‌های مدال‌آور ما محدود است اما امیدواریم در همین رشته‌های محدود هم ورزشکاران خوب ما بتوانند مدال‌های خوش رنگی را برای کشور عزیزمان کسب کنند.

وی عنوان کرد: در بحث ارائه تسهیلات هم یک بخش مربوط به پاداش‌هاست که هر ساله به ورزشکاران مدال‌آور حاضر در رقابت‌های مختلف اهدا می‌شود همچنین دو مصوبه در دستور کار مجلس داریم که تمام شده است، فقط منتظر طرح موضوع در صحن مجلس هستیم، حتی در اواخر مجلس گذشته هم مقرر شد مطرح شود که یکی طرح سرباز قهرمان بود که تسهیلات بسیار خوبی دارد و اصلاحاتی در این طرح انجام می‌شود و برای شغل قهرمانان پیش بینی شده که دامنه آن گسترده است و برای وضعیت آقایان در بحث نظام وظیفه هم شرایط بهتری فراهم شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از طرح‌ها، طرح احداث شهرک مدال برای قهرمانان مطرح و تاپ کشور است که حدود هزار واحد مسکونی در این شهرک ساخته خواهد شد و این موضوع در کمیسیون‌های دولت مطرح شده که در صورت تصویب در دولت، احداث خواهد شد‌. 

وی در پایان تاکید کرد: در بحث المپیک رقم‌هایی از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در نظر گرفته شده ضمن اینکه استانداران و شهرداران 15 استان کشور که این 40 ورزشکار المپیکی از این استان‌ها اعزام خواهند شد قول‌هایی دادند که در صورت مدال‌آوری به قهرمانان افتخار آفرین در رشته‌های ورزشی مختلف اهدا خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها