مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان:

قول های داده شده به مدال آوران المپیک عملی شود

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت:بنده خواهش دارم با توجه به اینکه مصوبه شورای ورزش ابلاغ شده، خیلی سریع بدون طی کردن پروسه اداری و البته طبق روال قانونی به این قول ها عمل شود.
کد خبر: ۱۴۶۸۲۶۰

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین - خوزستان، حمید بنی تمیم پیش از ظهر امروز (شنبه 20 مرداد) در آیین استقبال از مدال آوران المپیک پاریس، اظهار کرد: به همه مردم کشور، ورزشکاران و مربیان سازنده آن ها که در این افتخار آفرینی نقش بسزایی داشتند، هیات کشتی خوزستان و همکارانشان تبریک گفته و قدردان آن ها هستم.

 

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: همچنین از استاندار خوزستان و معاونینشان که در این چندین ماه پای ورزش استان و ورزشکاران بودند و به صورت خاص کمک کردند، سپاسگزارم.

 

وی خطاب به استاندار خوزستان با بیان اینکه ورزشکاران ما به قول هایشان عمل کردند، تصریح کرد: در آخرین جلسه شورای ورزش به ورزشکاران سه قول داده‌ایم که شامل اهدا زمین توسط منابع طبیعی به مساحت پنج هکتار، ۲۰۰ متر زمین مسکونی در شهر خودشان و جوایز نقدی بوده است.

 

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: بنده خواهش دارم با توجه به اینکه مصوبه شورای ورزش ابلاغ شده، خیلی سریع بدون طی کردن پروسه اداری و البته طبق روال قانونی به این قول ها عمل شود.

 

بنی تمیم گفت: این مراسم استقبال در فرودگاه است و مراسم منظم تر و درخور شأن نیز با کمک و دستور استاندار برگزار و جوایز اهدا خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها