فرماندار مهران خبر داد

تردد بیش از 16 هزار نفر از مرز مهران

فرماندار مهران با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته بیش از ۱۶ هزار نفر از مرز مهران تردد کرده اند گفت:تردد زائران در مرزهای مهران و زرباطیه عراق به صورت روان جریان دارد.
کد خبر: ۱۴۶۵۱۶۹

به گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین؛علی عباس شفیعی امروز _پنجشنبه بیست و هشتم تیر_ در گفتگویی خبری اظهار کرد: صبح امروز باتوجه به آغاز موج برگشت زائران در مرز زرباطیه برای ورود به مرز مهران برای ساعتی با ازدحام جمعیت و کندی تردد مواجه بودیم که با رایزنی‌های انجام گرفته با فرماندار بدره عراق، تعداد گیت‌های مرز زرباطیه برای ورود زائران به داخل کشور افزایش یافت.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ هزار و ۱۰۰ نفر از مرز مهران تردد کرده‌اند و از بامداد امروز تا ساعت ۱۱ صبح ورود ۱۵ هزار نفر به کشور در گیت‌های مرز مهران به ثبت رسیده است.

فرماندار مهران تصریح کرد: هم اکنون تردد زائران در این مرز‌ها روان بوده و زوار تاسوعا و عاشورای حسینی بدون مشکل خاصی در حال بازگشت به کشور هستند.

شفیعی ادامه داد: علاوه بر زائران ایرانی کاروان‌های حامل زائران اتباع افغانستان و پاکستان نیز برای بازگشت به کشور‌های خود یا ورود به خاک عراق از مرز مهران تردد می‌کنند.

وی تاکید کرد: باتوجه به گرمای هوا، برای برگشت زوار تمهیدات لازم از جمله آب خنک و غذای گرم تدارک دیده شده است.

فرماندار مهران افزود: تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر و فوریت‌های پزشکی نیز در پایانه مرزی مهران مستقر هستند تا در صورت بروز گرمازدگی به زائران خدمات مورد نیاز ارائه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها