باز هم شکست دیگری برای دشمنان مردم سالاری دینی

مشارکت سیاسی مردم ایران در چند ماه اخیر رکورد جدید و بی نظیری را رقم زد زیرا، حضور بیش از ۸۵میلیون نفر در چهار انتخابات از ۱۱ اسفند سال گذشته تا نیمه تیرماه، در کنار تشییع جنازه چندین میلیونی شهدای خدمت در طی چندین روز و در چندین شهر ،همگی نماد مشارکت مردم و تجلی اعتقاد و حمایت از نظام جمهوری اسلامی بود.
مشارکت سیاسی مردم ایران در چند ماه اخیر رکورد جدید و بی نظیری را رقم زد زیرا، حضور بیش از ۸۵میلیون نفر در چهار انتخابات از ۱۱ اسفند سال گذشته تا نیمه تیرماه، در کنار تشییع جنازه چندین میلیونی شهدای خدمت در طی چندین روز و در چندین شهر ،همگی نماد مشارکت مردم و تجلی اعتقاد و حمایت از نظام جمهوری اسلامی بود.
کد خبر: ۱۴۶۴۹۷۱
نویسنده حمیدرضا ترقی - عضو شورای مرکزی حزب موتلفه

این میزان مشارکت در شرایطی رخ داد که تلاش دشمنان انقلاب اسلامی بر جلوگیری از مشارکت و رأی دادن مردم و ایجاد ترس و وحشت متمرکز شده بود و طراحی‌های مختلفی برای ناامن کردن انتخابات صورت گرفته بود. اما دشمن نتوانست کوچکترین تحرکی برای از بین بردن امنیت انتخابات انجام دهد و این امر نشان‌دهنده ثبات و استحکام و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در برگزاری سالم و به موقع انتخابات است.

قبل از انتخابات رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ هر کس به اسلام، جمهوری اسلامی، ‌پیشرفت کشور،‌ بهبود اوضاع و پر کردن خلاءها علاقمند است، ‌روز جمعه این علاقه را با مشارکت در انتخابات نشان دهد.

معظم له حتی کسانی که موفق به شرکت در انتخابات نشده اند را در جرگه مخالفان‌ نظام تلقی نکردند.

رهبر معظم انقلاب در پیام تبریک  به آقای دکتر پزشکیان بخاطر انتخابشان از سوی مردم به چند نکته،مهم اشاره کردند ؛
۱- همگان را به همراهی و نیک‌اندیشی برای پیشرفت و عزت روزافزون کشور توصیه و تاکید کردند
۲- شایسته دانستند رفتارهای رقابتی انتخابات به هنجارهای رفاقتی تبدیل شود
۳- تاکید نمودند همه برای آبادانی مادی و معنوی کشور تلاش کنند.
۴-جناب آقای دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب را به توکل به خداوند رحمان و چشم دوختن به افق‌های بلند و ادامه راه شهید رئیسی در بهره‌گیری از ظرفیت‌های فراوان کشور به‌ویژه جوانان انقلابی و مومن توصیه کردند.

این رهنمودها ی ارزشمندو راهبردی به همه و بویژه منتخب ریاست جمهوری ،اگر سرمشق کنش سیاسی ،جریانها و فعالان عرصه سیاسی کشور قرار گیرد ،بی شک افق روشن و امید وار کننده ای را می تواند رقم بزند ،بر اساس این رهنمود ها :

الف)-همه موظفند با همراهی و نیک اندیشی برای پیشرفت عزتمندانه کشور تلاش کنند .
ب)-جریانهای رقیب در انتخابات باید با پذیرش پیروز انتخابات ،رقابت را کنار گذاشته و روحیه رفاقت را بر تعاملات خود حاکم گردانند.
ج)-همه ی جریانها و قوا و مسئولان درپی
ابادانی مادی و معنوی کشور باشند .
توسعه مادی کشور باید به موازات توسعه معنوی جامعه دنبال شود نه صرفا به یک بعد توجه شود .
د)- در ادامه این پیام معظم له به رئیس جمهور منتخب چهار توصیه موکد دارند ؛
۱-توکل به خداوند رحمان 
۲- چشم دوختن به افق‌های بلند 
۳- ادامه راه شهید رئیسی 
۴- بهره‌گیری از ظرفیت‌های فراوان کشور به‌ویژه جوانان انقلابی و مومن

البته در قبل از انتخابات هم به منتخب مردم توصیه موکد کردند که نباید از کسانیکه با نظام و انقلاب و امام زاویه 
دارند برای همکاری استفاده کنند .

بنابر این طبق این سخنان و رهنمودها تکلیف و وظیفه ی مردم و جریانهای سیاسی و منتخب مردم مشخص وروشن شده است.امید واریم با عمل به این رهنمودها دشمنان مایوس و دوستان انقلاب امیدوار و راه شهید رئیسی در حل مشکلات کشور و بهبود معیشت اقتصادی مردم تداوم یابد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها