سازمان عفو بین الملل:

تخلیه مکرر ساکنان غزه، جنایت جنگی است

سازمان عفو بین الملل ضمن انتقاد از اقدام رژیم صهیونیستی مبنی بر تخلیه مکرر غیرنظامیان فلسطینی از شهر غزه، آن را مصداق کوچاندن اجباری و جنایت جنگی دانست.
کد خبر: ۱۴۶۴۶۲۴

به گزارش جام جم آنلاین، سازمان عفو بین‌ الملل اعلام کرد که صدور احکام تخلیه مکرر ساکنان شهر غزه از سوی رژیم صهیونیستی مصداق بارز کوچاندن اجباری است.

این سازمان با صدور بیانیه‌ای افزود دستور تخلیه ساکنان غزه بدون هیچ گونه ضمانت بازگشت و وجود نداشتن محل امن برای اسکنان آوارگان، جنایت جنگی محسوب می شود.

رژیم صهیونیستی چند روز گذشته با پرتاب اعلامیه‌های هوایی، از همه ساکنان شهر غزه خواست به سمت اطراف شهر مرکزی دیرالبح حرکت کنند چرا که شهر غزه «یک منطقه جنگی خطرناک» محسوب می‌شود.

این خبر در حالی است که منابع فلسطینی از تداوم حملات رژیم صهیویستی به غزه خبر داده و اعلام کردند که درمانگاه السلام در محله الصبره در شهر غزه در حملات اشغالگران تخریب شده است.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه هم تاکید کرد که نبود سوخت و تخریب زیرساختها، بیرون آوردن پیکر شهدا را در غزع با مشکل روبرو کرده است و اشغالگران به دنبال این هستند که ساکنان غزه به شمال غزه بازنگردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها