حزباوی را از السد کنار گذاشتند چون ملیت قطری را نپذیرفت

پیراهن ایران فروشی نیست!

امین حزباوی تا همین یک ماه پیش از حضور در قطر و السد بسیار راضی بود و می‌گفت در این باشگاه به فوتبالش ادامه می‌دهد اما دوشنبه شب ناگهان خبر رسید او را از فهرست این تیم کنار گذاشته‌اند!
کد خبر: ۱۴۶۴۳۷۵

در تکمیل خبر آمده بود طرفین بعد از توافق، به همکاری با یکدیگر پایان دادند. حزباوی ابتدا خبر این جدایی را از صفحه رسمی باشگاه السد استوری کرد، اما ساعاتی بعد، دست به اقدام دیگری زد که شبهات را زیاد کرد. او تصویری از خود با پیراهن تیم‌ملی منتشر کرد تا این شائبه را به وجود بیاورد که، چون پیراهن قطر را به تن نکرده، از این تیم کنار گذاشته شده است. وقتی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی قطر بود، به پیشنهاد او، فدراسیون فوتبال قطر تلاش کرد تا ملیت حزباوی را تغییر دهد و این بازیکن را جذب کند. حتی بعضی رسانه‌های قطری خبر دادند انتقال او به السد، به همین دلیل بوده و باید منتظر خبر نهایی بود. حزباوی، اما بعد از مشورت با خانواده و نزدیکان خود، پیشنهاد بالای قطری‌ها را رد کرد و عرق خود را نسبت به پیراهن ایران نشان داد. از همان زمان به نوعی پروژه السد و فدراسیون فوتبال این کشور بهم خورد. آن‌ها با این تصور که حزباوی به تیم ملی کشورشان ملحق می‌شود او را جذب کردند، اما وقتی امین این پیشنهاد را نپذیرفت مترصد یک موقعیت بودند تا به این همکاری پایان دهند. السدی‌ها حتی بعد از پایان فصل فوتبال این کشور چیزی به حزباوی نگفتند و او هم به اردوی تیم‌ملی ملحق شد، ولی اخیرا از باشگاه پیامی دریافت کرده که امکان ادامه همکاری وجود ندارد. حزباوی هم پذیرفت با توافق از السد جدا شود و مسیر دیگری را انتخاب کند. او با انتشار عکس خود با پیراهن تیم ملی به قطری‌ها پیام داد که حاضر نیست با هیچ رقمی این لباس را بفروشد. کاری که حزباوی کرد بسیار قابل توجه است. البته که فوتبالیست‌های ایرانی همواره عرق خود را به پیراهن ایران یا مسائل سیاسی کشور نشان داده‌اند. به طور مثال در سالی که امارات لیگ خود را به نام مجعول خلیج ع ر ب‌ی تغییر  نام داد، جواد نکونام پیشنهاد باشگاه‌های این کشور را رد کرد و به آنجا نرفت یا محمدرضا خلعتبری قرارداد خود را با الوصل فسخ کرد و به ایران بازگشت. قطری‌ها هم در سال‌های گذشته با افزایش چشمگیر بودجه فوتبال خود در تلاش بوده‌اند تا استعداد‌های جوان را جذب و به آن‌ها پاسپورت قطری بدهند که امین حزباوی یکی از آن‌ها بود و زیر میز زد.  
     
هدف حزباوی
بعد از انتشار خبر جدایی امین حزباوی از السد، گمانه‌زنی‌ها درباره آینده این بازیکن آغاز شد. هدف اوازرفتن به قطر، انتقال به یک باشگاه اروپایی بود. حالا هم هدف او پیشرفت و حضور در لیگ‌های بالاتر و حرفه‌ای‌تر است. رسانه‌ها بلافاصله خبر دادند استقلال به دنبال جذب اوست. سپاهان و فولاد هم تمایل زیادی به جذب حزباوی دارند، ولی ظاهرا هدف این بازیکن رفتن به اروپاست و قرار است از طریق مدیر برنامه‌هایش پیشنهاد‌ها را بررسی کند. باید دید مقصد بعدی این بازیکن کدام باشگاه است.  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها