مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان خبر داد؛

تداوم عملیات جست‌وجوی کودک سیرجانی مفقود شده در گرگان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان از تداوم جست‌وجوی کودک سیرجانی مفقود شده در گرگان خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان از تداوم جست‌وجوی کودک سیرجانی مفقود شده در گرگان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۳۶۵۶
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان قاسم غریب‌آبادی صبح شنبه 16 تیرماه به تشریح جزئیات خبر مفقودی کودکی در مناطق جنگلی گرگان پرداخت و اظهار کرد: عصر جمعه 15 تیر ماه، گزارش مفقود شدن پسربچه 4 ساله اهل سیرجانِ استان کرمان در منطقه ناهارخوران، جاده خاکی و جنگلی روبروی اداره کل محیط زیست از سوی پلیس و خانواده کودک به مرکز 112 هلال‌احمر گلستان گزارش شد.

وی با بیان اینکه از همان لحظات اولیه 18 نیرو در قالب 6 تیم عملیاتی برای جست‌وجو به محل اعزام شدند، ادامه داد: این تیم‌ها شامل یک تیم کارشناسی و ارزیابی، تیم واکنش سریع استان، یک تیم سگ‌های تجسس، 2 تیم شعبه گرگان و یک تیم پایگاه زیارت هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با تأکید بر اینکه تیم‌های مذکور با بکارگیری 5 دستگاه خودروی امدادی و کمکدار و موتورسیکلت به همراه 2 دستگاه موتورسیکلت داوطلب برای پیدا کردن کودک اعزام شدند، خاطرنشان کرد: عملیات جست‌وجوی چند جانبه کودک با حداکثر توان در حال انجام است و ادامه دارد.

وی اضافه کرد: این حادثه حوالی ساعت 11 و 30 دقیقه پیش از ظهر روز جمعه رخ داده و پس از تأیید پلیس و ارجاع حادثه به مرکزکنترل و هماهنگی عملیات استان گلستان، عملیات جست‌وجوی آغاز شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها