ناپدیدشدن عجیب آرین کوچولو در پارک‌شهر

ترس، دلهره و نگرانی از وضعیت نامعلوم آرین آوختی‌زاده، سه روز است که خواب و خوراک را به چشم پدر و مادر و اعضای خانواده‌اش حرام کرده است. آرین سه و نیم ساله روز جمعه در پارک‌شهر تهران ناپدید شد و جست‌وجوی پلیس آگاهی و خانواده برای پیدا کردن رد و نشانی از او همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۴۶۳۰۵۰
 
پدر آرین به‌شدت نگران فرزندش است، آن‌قدر که حتی به‌درستی نمی‌تواند نحوه ناپدید شدن او را توضیح دهد. از مادر آرین می‌خواهیم تا روز حادثه را برای جام‌جم توضیح دهد: «‌من سه پسر دارم. آریا هشت ساله و آرمین و آرین هم سه سال و نیمه و دوقلو هستند. روز جمعه ساعت۱۷و۳۰ دقیقه بعد‌از‌ظهر همسرم بچه‌ها را به پارک‌شهر برد تا با وسایل پارک بازی کنند. ساعت۱۷و۴۰دقیقه به آنجا رسیدند و بچه‌ها مشغول بازی شدند. حول و حوش ساعت ۱۸و۱۵دقیقه بعد‌از‌ظهر بود که پدر بچه‌ها با من تماس گرفت و گفت یکی از دوقلوها ناپدید شده است. پرسیدم کدام؟ گفت آرین.همسرم گفت بچه‌ها رفتند سراغ سرسره‌های پارک‌شهر. یکی ازبچه‌ها را بعد ازسرخوردن گرفت اما وقتی برگشت تا آرین را بگیرد، هیچ اثری از او نبود. تمام این اتفاق در یک دقیقه رخ داد. در این فاصله همسرم پارک را دنبال بچه گشت اما هیچ ردی از او پیدا نکرده بود. بعد از تماس همسرم، خودم را به پارک رساندم و عکس آرین را به خیلی‌ها نشان دادم اما هیچ‌کس او را ندیده و انگار قطره‌ای آب شده وبه زمین فرورفته بود.تمام پارک راازساعت ۱۸و۳۰ دقیقه تا ۴ بامداد روز شنبه گشتیم اما پیدایش نکردیم. آرین اگر در پارک بود او رامی‌دیدیم. شاید از پارک خارج شده،در خیابان کسی اورا دیده و دلش سوخته و با خودش برده یا این‌که کسی او را از عمد برده است.»
مادر ادامه می‌دهد:«‌به هیچ‌کس مشکوک نیستیم و پدرش هم می‌گوید دشمنی ندارد که بخواهد کودک‌ربایی کند. به پلیس آگاهی مراجعه کردیم و برای بررسی دوربین‌های پارک شهر به ما نامه دادند تا فیلم‌ها را برای پلیس آگاهی ببریم که فیلم‌ها را بردیم. البته در یکی از فیلم‌ها دیدم که در آن آرین به قسمت وسایل برقی و بوفه شهربازی رفته بود و دنبال پدرش می‌گشت. کمی در آن اطراف چرخید و بعد در میان جمعیت ناپدید شد. شاید از میان سایر فیلم‌ها، وضعیت پسرم مشخص شود که چه اتفاقی برای او افتاده است. پسرم موهای فر مشکی دارد، لاغر است و تیشرت قرمز- زرشکی، شلوارک توسی تیره و یک جفت کفش اسپرت قرمز به پا داشت. تا این لحظه هم هنوز کسی با ما تماس نگرفته است. همسرم آریا را برای تخریب نشدن روحیه‌اش به خانه عمه‌اش برده است اما آرمین دوقلوی آرین نزد خودم است و به من می‌گوید مامان آرین را دزدیده‌اند به بابا بگو پیدایش کند.»
​​​​​​​اگر این کودک را مشاهده کردید، می‌توانید با شماره تلفن‌های ۰۹۱۹۱۰۸۶۸۷۸ و ۰۹۰۱۶۸۱۷۴۳۵ تماس بگیرید و خانواده‌اش را از نگرانی نجات دهید. در حال حاضر با شکایت خانواده آرین، پرونده‌ای در پلیس آگاهی تهران تشکیل شده و جست‌وجوی کارآگاهان پلیس آگاهی برای یافتن ردی از پسر بچه ادامه دارد. بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد کودک‌ربایی رخ نداده و احتمال دارد فردی با دیدن پسر بچه سرگردان، او را با خود برده باشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها