مرد جوان به اتهام قتل زن مورد علاقه‌اش محاکمه شد

پایان شوم یک رابطه سیاه

مردجوان که متهم است پس از ارتباط پنهانی با زن متاهل او‌ را کشته و جسدش را به آتش کشیده بود،برای دومین‌بار محاکمه شد.متهم در این جلسه ادعای عجیبی را برای رد اتهامش مطرح کرد.
کد خبر: ۱۴۶۰۵۴۵
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، تحقیقات جنایی در این پرونده ازدی‌ماه ۱۴۰۱وبا شکایت مردی درباره ناپدیدشدن همسرش آغاز شد. این مردبه ماموران گفت:همسر۲۸ساله‌ام به‌نام فرانک دیروز صبح‌برای‌خریدازخانه بیرون رفت‌ودیگربرنگشت. گوشی تلفن‌همراهش خاموش است و می‌ترسم بلایی سرش آمده باشد. 
این مرد ادامه داد: چندی قبل متوجه ارتباط فرانک با مردی به‌نام هوتن شده و از او خواستم به ارتباط سیاه پایان دهد که قبول کرد و بعد هم ناپدید شد. احتمال می‌دهم ماجرای ناپدیدشدن و رابطه‌اش با هوتن ارتباط داشته باشد. 
پس از این شکایت، تحقیقات پلیسی آغاز شد و ماموران بررسی ارتباط فرانک و هوتن را آغاز کردند. همزمان کشف جسد سوخته زنی در جاده اسلامشهر به پلیس گزارش شد. این زن ابتدا با پیچیده‌شدن شال دور گردنش خفه شده و بعد جسد را به آتش کشیدند. بررسی‌های پلیسی مشخص کرد جسد سوخته متعلق به فرانک است.از سوی دیگر مشخص شد فرانک آخرین‌بار با هوتن تماس گرفته بود. هوتن با دستورقضایی بازداشت ودرتحقیقات اولیه منکر اطلاع از سرنوشت زن جوان شد. این درحالی‌بودکه بررسی‌های تخصصی نشان داد گوشی‌های موبایل آنها همزمان در اسلامشهر آنتن‌دهی داشته است. متهم در ادامه مدعی شد به خاطر این‌که فرانک راضی به پایان‌دادن به این رابطه نبود، او را کشته است.سرانجام با اعتراف متهم و با تکمیل تحقیقات، پرونده برای محاکمه به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. در این جلسه برای هوتن درخواست قصاص شد.
متهم هم با رد اتهامش گفت: ارتباط پنهانی بافرانک راقبول دارم اما اورانکشتم. من و فرانک فامیل دور بودیم و در جریان رفت‌وآمد به خانه‌اش به او ‌علاقه‌مند شدم. تلفنی باهم درارتباط بودیم و برایم درددل می‌کرد.بعدازمدتی شوهرش متوجه شد و آبرو‌ریزی راه‌انداخت و تصمیم‌گرفتم به این رابطه پایان دهم. آخرین بار درمسیررفتن به معاینه‌فنی او‌ را سوار خودرو کرده و گفتم باید همدیگر را فراموش کنیم، اما او اصرار داشت ادامه دهیم. سراین موضوع درگیر و‌او ازماشین پیاده شد. نمی‌دانم چه کسی او را کشت. 
قضات دادگاه پس از دفاعیات متهم و وکیلش، حکم به قصاص او دادند. هوتن به مجازاتش اعتراض کرد که پرونده برای رسیدگی به دیوان‌عالی کشور ارسال شد.قضات دیوان‌عالی حکم قصاص را تایید کردند،اما مجازات جنایت برمیت راشکسته و پرونده برای رسیدگی به شعبه سیزدهم دادگاه کیفری یک استان ارسال گردید. 
در این جلسه پدر فرانک گفت: این مرد جسد دخترم را آتش زد و از او فقط خاکستر باقی ماند. او دخترم را کشته و جسدش را آتش زده است. حتی به قتل و آتش‌زدن جسد اعتراف کرده است.
هوتن این‌بار ادعای جدیدی را مطرح کرد و گفت: بعد ازدعوا با فرانک او ‌را داخل گونی انداختم و در محل دفن زباله‌ها رها کردم. وقتی آنجا را ترک می‌کردم فرانک زنده بود و نفس می‌کشید. اعترافات قبلی‌ام تحت فشار بازجویی بود. اتهام قتل و آتش‌زدن جسد را قبول‌ندارم. 
پس از آخرین دفاع متهم قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها