در دیدار مدیرکل شیلات هرمزگان با اعضای کمیسیون پرورش میگوی هرمزگان ؛

مسائل و مشکلات پرورش میگو هرمزگان بررسی شد

مدیرکل شیلات هرمزگان از برگزاری جلسه بررسی مسائل و مشکلات پرورش میگو با حضور با اعضای کمیسیون پرورش میگو و با محوریت برنامه ریزی جهش تولید میگوی پرورشی هرمزگان خبر داد.
مدیرکل شیلات هرمزگان از برگزاری جلسه بررسی مسائل و مشکلات پرورش میگو با حضور با اعضای کمیسیون پرورش میگو و با محوریت برنامه ریزی جهش تولید میگوی پرورشی هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۰۰۲۵

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل شیلات هرمزگان از برگزاری جلسه بررسی مسائل و مشکلات پرورش میگو با حضور با اعضای کمیسیون پرورش میگو و با محوریت برنامه ریزی جهش تولید میگوی پرورشی هرمزگان خبر داد.

 مسعود بارانی با اشاره به اهمیت تلاش در جهت مرتفع سازی موانع پرورش میگو در هرمزگان گفت : مولد سالم و با کیفیت، خوراک خوب و مغذی ، مدیریت و پایش مستمر و منظم مزارع به عنوان سه رکن مهم و محوری در پروش میگو می تواند نقش بسزایی داشته باشد.

بارانی با اشاره به ظرفیت های خوب و مستعد پرورش میگو در استان هرمزگان اظهار داشت: بدون شک استان هرمزگان با بهره گیری از شعار سال می تواند در بازه زمانی چند ساله پیش رو جهش تولید خوبی در زمینه پرورش میگو ایجاد نماید.

وی با بیان اینکه پرورش میگو نیز مانند دیگر فعالیت های شیلاتی استان هرمزگان از محورهای مهم توسعه و رونق اشتغال، اقتصاد و تولید است، عنوان کرد: میزان مزارع پرورش میگو استان طی سال‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته است.

مدیرکل شیلات هرمزگان تشکیل کمیسیون پرورش میگو استان را اتفاقی سازنده خواند و تصریح کرد : بدون شک تشکل ها و کمیسیون های این چنینی به معنای واقعی جذب مشارکت مردم در جهش تولید و بستر ساز تحقق شعار سال خواند.

گفتنی است ، در ادامه اعضای پرورش میگو استان هرمزگان در این نشست به بیان نظرات و پیشنهادات خود و راه کار های لازم پرداختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها