پیشنهاد «جام‌جم» برای آخر هفته با تلویزیون

تاوان جورج دبلیو بوش در خانه شعبده‌باز

‌پیشنهادهای «جام‌جم» برای آخر هفته با تلویزیون

ورود پدر و سرباز به دانکرک

این هفته هم تلویزیون، فیلم‌های متنوع و تازه‌ای را برای مخاطبان روی آنتن می‌برد.
کد خبر: ۱۴۵۹۸۳۲
 
اسامی این فیلم‌ها که امروز و فردا (پنجشنبه و جمعه ۱۷ و ۱۸ خرداد) از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌روند عبارتند از: ساین، ۲۴، ایستاده در غبار، چای سرد، شهر بتنی، دختر الهام، اسنودن، پدر و سرباز، ورود سگ و ایتالیایی ممنوع، دفتر کارآگاهی هنکا و کیویموتکا، بازی مهره سفید، سوار در باران، نامادری، رد گربه، دکتر دون اور، سفر آیلو، من دنیل بلیک هستم، رهایی، تله، زیر درخت خفچه، دایره سرخ، بزرگ‌مرد کوچک، بر فراز آسمان، پرطلایی، بی‌خوابی، دانه‌های فلفل و راز اعماق دریا، روشنایی حقیقی، قلعه، اونودا: ۱۰هزار شب در جنگل (قسمت اول)، کوچک جنگلی، پرستار و دانکرک. ما از میان این‌فیلم‌ها پیشنهادهایی برای شما داریم.
   
«ساین» در شبکه یک 
فیلم سینمایی جدید «ساین» به کارگردانی الکساندر ویت، امشب ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ فیلم هیجان‌انگیز است و می‌تواند یک آخر هفته جذاب را برای‌تان رقم بزند. در خلاصه داستان فیلم با بازی رالن مونتنگرو، انریکه آرسه و روبرتو گارسیا روئیز آمده است: در میانه نزاع بر سر زمین، خانم کهنسالی به قتل می‌رسد و نوه‌اش ساین دنبال انتقام از مقصران این اتفاق است که به یک شرکت بزرگ پول‌پرست   هستند و ... . 
   
« ۲۴ »در شبکه دو 
فیلم تلویزیونی «۲۴» به کارگردانی داریوش ربیعی، جمعه ۱۸خردادماه ساعت ۸ و ۲۵ دقیقه از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. 
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ معمای پشت این فیلم می‌تواند برای مخاطب جذاب باشد. در این فیلم خواهیم دید: یوسف بهادری، سردار جنگ که در جبهه مجروح شده ۲۴ سال است در کماست. دختر او زهرا و دامادش مجید از او نگهداری می‌کنند. یوسف سرانجام به هوش می‌آید و به دخترش می‌گوید غروب چهارشنبه ۲۴ سال پیش قرار بود به دوستش امیر، که می‌خواست برای مراسم عقدش نزد امام‌خمینی برود، گردنبند و انگشتری بدهد تا به دست امام تبرک شوند ... .
   
«شهر بتنی» به شبکه ۳ می‌رسد
فیلم سینمایی جدید «شهر بتنی» به کارگردانی تای هوا ام، فردا ۱۸ خردادماه ساعت ۳۰ دقیقه بامداد از شبکه سه سیما پخش می‌شود. 
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟  حکایت‌های کره‌جنوبی برای برخی مخاطبان تلویزیون تماشایی است. در این فیلم با بازی لی بیونگ هان، پارک سو جون، پارک بو یانگ، کیم سون یونگ، پارک جی هو و نا چول خواهیم دید: کره‌جنوبی و گویا مناطق زیادی از دنیا در اثر زلزله‌ای عظیم به ویرانه تبدیل شده، اما در شهر سئول تنها یک ساختمان آپارتمانی سالم مانده است. در ابتدا اهالی ساختمان تعدادی از مردم بی‌پناه را به داخل ساختمان و خانه‌های خود راه می‌دهند ولی ...
   
«پدر و سرباز» در شبکه ۴
فیلم سینمایی «پدر و سرباز» به کارگردانی ماتیو وادپید، امشب ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟  همیشه یک روایت تاریخی می‌تواند تماشایی باشد. این فیلم با بازی عمر سای، آلسان دیونگ و یوناس بلوکه است که در زمان جنگ جهانی اول و استعمار فرانسه بر کشورهای آفریقایی روایت می‌شود. باکاری پس از آن که متوجه می‌شود پسرش توسط استعمارگران فرانسوی اسیر و عازم جنگ شده، خود نیز داوطلبانه به جنگ می‌رود تا  اینکه ... .
   
«بازی مهره سفید» در شبکه تهران 
فیلم تلویزیونی «بازی مهره سفید» به کارگردانی حسن لفافیان، امروز ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟  جدای از بازی‌های خوب این فیلم، روایت آن یک قصه خاص با تعلیق مناسب مخاطبان تلویزیون است. در این فیلم خواهیم دید: یکی از اساتید بنام دانشگاه به نام استاد فروزان، در زمینه انرژی هسته‌ای فعالیت چشمگیری دارد. پسر جوان دانشجویی به‌نام یوسف امینی تلاش می‌کند که استاد پایان‌نامه‌اش را مطالعه کند اما موفق نمی‌شود، تا این که با مینا یثربی که از دانشجویان دکتر و در ضمن خواهرزاده اوست آشنا‌می‌شود. 
   
«دکتر دون» به شبکه نمایش می‌رود
فیلم سینمایی «دکتر دون اور» به کارگردانی سریام آدیتیا، امروز ساعت ۱۳ از شبکه نمایش  پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟  یک درام خاص با روایتی متفاوت در این فیلم انتظار شما را می‌کشد. در این فیلم با بازی ناگارجانا اکینینی و آکانشا سیگ خواهیم دید: داس یک پزشک جوان و متعهد است که زندگی آرام و خوبی دارد تا این که یک شب که در مطبش مانده است یک خلافکار به‌نام دوا که پلیس به دنبالش بوده و زخمی هم شده به آنجا می‌آید و او را مجبور می‌کند که درمانش کند و به پلیس هم چیزی نگوید. داس گلوله داخل سینه دوا را خارج و کسانی را که پشت در آمده‌اند دست به سر می‌کند. دوا بعد از بهبود بارها افرادش را به‌دنبال داس می‌فرستد تا مطمئن شود که به پلیس چیزی نگفته است. داس به دختری علاقه‌مند شده و نمی‌داند که پلیس است و ... . 
   
«دانکرک» با کیفیت HD 
فیلم سینمایی «دانکرک» به کارگردانی کریستوفر نولان، امشب ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه از شبکه فراتر پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟  دانکرک ازجمله فیلم‌های برجسته سینماست که تاکنون نقدهای مختلفی را به خود دیده است. در خلاصه داستان فیلم با بازی تام هاردی، فیون وایتهد، تام گلین کارنی، جک لودن و هری استایلز آمده است: در جنگ جهانی دوم، سربازان انگلیس، کانادا، بلژیک و فرانسه در سواحل دانکرک توسط ارتش نازی آلمان‌محاصره شده‌اند. احتمال یک قتل‌عام بزرگ وجود دارد. لذا سربازان محاصره شده را هرطور شده باید توسط کشتی و قایق از منطقه خارج کرد اما ... .  
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها