سهم تامین اجتماعی از عوارض ساختمانی بر اساس صورت مالی شهرداری محاسبه می شود
معاون منابع بیمه ای سازمان تامین اجتماعی استان گلستان:

سهم تامین اجتماعی از عوارض ساختمانی بر اساس صورت مالی شهرداری محاسبه می شود

پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیون‌تومانی به بازنشستگان

 رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی گلستان  گفت: از اواخر خرداد تسهیلات بازنشستگان از طریق کانون‌های بازنشستگی در استان در اختیار اعضا قرار می‌گیرد.
 رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی گلستان گفت: از اواخر خرداد تسهیلات بازنشستگان از طریق کانون‌های بازنشستگی در استان در اختیار اعضا قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۴۵۹۲۶۹
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان وی افزود: ۳۰ میلیون تومان سقف این تسهیلات است و همه کانون‌های ما می‌توانند در سامانه تسهیلات غیرحضوری ورود پیدا کنند و می‌توانند کاربران ما این تسهیلات را به بازنشستگان پرداخت کنند.

 محمد کوهستانی افزود: برای حمایت بازنشستگان در سالجاری ۳۵ درصد افزایش حقوق بازنشستگان کارگری تأمین اجتماعی اعمال شد و سایر حقوق بازنشستگان نیز ۲۲ درصد و ۶۹۰ هزار تومان افزایش‌یافته است. 

 رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی گلستان گفت: فروردین باید مبالغ مابه‌التفاوت به‌حساب بازنشستگان که اعمال می‌شد، در خرداد و در سیستم نیز در فیش حقوقی بازنشستگان اعمال شده است.

 کوهستانی در ادامه افزود: طرح کرامت رضوی از اواخر خرداد شروع می‌شود و در مشهد مقدس نیز ۱۱ هتل از طریق سازمان تأمین اجتماعی برای زیارت بازنشستگان تٱمین اجتماعی استان گلستان رزرو شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها