امام جمعه گرگان:

رژیم صهیونیستی گرفتار جنون سیاسی شده است

امام جمعه گرگان به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین رفح اشاره کرد و گفت: این جنایات وحشیانه و ددمنشانه، نشانه جنون سیاسی رژیم منحوس و جعلی اسراییل است.
امام جمعه گرگان به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین رفح اشاره کرد و گفت: این جنایات وحشیانه و ددمنشانه، نشانه جنون سیاسی رژیم منحوس و جعلی اسراییل است.
کد خبر: ۱۴۵۹۱۲۰
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین  از گرگان آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گرگان اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در رفح خیمه‌های زنان و کودکان آواره فلسطینی را با بمب‌های آتش‌زا، آماج شدیدترین حملات قرار داده است.

وی بیان کرد: این جنایات آنقدر بیشرمانه بود که حتی کنگره آمریکا و برخی کشورهای اروپایی نیز علیه آن موضع‌ گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: اینطور نسل‌کشی، جنایت و خرابکاری که هشت ماه هم طول کشیده با هدف از بین بردن حماس و مقاومت انجام می‌شود.

امام جمعه گرگان گفت: رژیم صهیونیستی مدعی از بین بردن حماس در جبالیا بود، اما نیروهای القسام با ورود به یکی از کانال‌های زیرزمینی این رژیم، نظامیان آنان را به کانال کشیدند و ضمن زخمی کردن و کشتن جمع زیادی از آنان، تعدادی هم اسیر گرفتند.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: این رژیم صهیونیستی به واقع نمی‌داند چه می‌کند و در اصل دیوانه شده است.

وی بیان کرد: دادگاه دیوان کیفری بین‌الملل اعلام کرده که در تلاش است تا حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو و وزیر جنگ این رژیم را بگیرد.

وی ادامه داد: کشورهای فرانسه، نروژ، اسلوونی، آلمان و برخی دیگر کشورهای اروپایی نیز حمایت خود را در صورت صدور از این حکم اعلام کردند.

امام خمینی (ره) تحولی در تاریخ بشریت به وجود آورد

آیت‌الله نورمفیدی در بخش دیگری از این خطبه با تسلیت در پیش بودن سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: معمار کبیر انقلاب شخصیت بزرگی داشت و از جنبه‌های مختلف حوزوی صاحب نظر بود.

وی بیان کرد: حرکت امام راحل نه تنها برای ملت ایران و مسلمانان بلکه برای کل بشریت بود و به واقع تحولی در تاریخ بشریت ایجاد کرد.

وی اظهار کرد: پیش از شروع حرکت امام راحل دنیا در انحصار ۲ قدرت شرق و غرب بود و کشورهای دیگر زیر سلطه آنان بودند.

امام جمعه گرگان گفت: امام خمینی (ره) شرایط سخت نقس کشیدن آن زمان را شکست و در آن اوضاع سیاسی که حاکم بود، ثابت کرد انسان و کشورهای مختلف دنیا می‌توانند بدون وابستگی به آن ۲ قدرت غرب و شرق زندگی کنند.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: امام راحل یک تحول اساسی و بنیادی در تاریخ بشریت به وجود آورد و در واقع اکنون شاهد رشد استقلال‌طلبی‌هایی که او در منطقه ایجاد کرد و کاشت، هستیم.

وی اضافه کرد: سخنان، نکات و مطالب نامه اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان و دانشجویان آمریکایی که به دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین تظاهرات و راهپیمایی کرده و مقابل جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت‌های آمریکا ایستاده‌اند، نشان دهنده همان راهی است که امام خمینی (ره) بر روی بشریت گشود و ضمن شکستن جو انحصاری، تاریخ را عوض کرد.

فرماندار گرگان هم در سخنان قبل از خطبه‌ها گفت: ویژگی‌های رفتاری و خصایص اخلاقی شهید جمهور، وظیفه و مسوولیت مدیران را در قبال خدمتگزاری به مردم و مردم را نسبت به انتخاب رئیس جمهور بعدی، مضاعف کرد.

اسماعیل نادری اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه، باید جایگزین خوبی برای رئیس جمهور انتخاب کنیم.

وی بیان کرد: از دست دادن بزرگ مردی همچون شهید رئیسی و همراهانش (شهیدان امیرعبدالهیان، آل‌هاشم، رحمتی، موسوی و کادر پروازی خبره و مجرب)، ضایعه اسفناکی بود.

فرماندار گرگان گفت: شهید جمهور در هر منصب و مسندی بود، خدمت صادقانه را سرلوحه کارش قرار می‌داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها