مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار اعلام کرد؛

نشاکاری 10 درصد شالیزارهای فریدونکنار

برگزاری کارگروه اجرای طرح جامع خودکفایی تولید برنج

جلسه کارگروه اجرای طرح جامع خودکفایی تولید برنج از موضوعات ویژه استان مازندران با هدف رفع موانع، افزایش تولید و حرکت به سمت خودکفایی برنج، در سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۵۷۶۲۳

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،پس از دستور ویژه، سیدالشهدای اهل خدمت رییس جمهور شهید در دور دوم سفر استانی به مازندران، در خصوص تعیین تکلیف وضعیت برنج استان و جلوگیری از واردات بی رویه، کارگروه اجرای طرح جامع خودکفایی تولید برنج با هدف رفع موانع، افزایش تولید و حرکت به سمت خودکفایی برنج، در سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران برگزار شد.

بابک مومنی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران در این جلسه سامانه سبک را یکی از نیاز های ضروری حل مشکل چرخه تولید تا عرضه این محصول برشمرد.

وی با اشاره به این که : این سامانه می تواند تصویری از شفافیت موجودی بازار، سطح زیر کشت محصول، حذف واسته گری، جلوگیری از اهتکار برنج  و در نهایت اطمینان کشاورزان و موجب تضمین کشت قراردادی شود افزود: نظام چرخه تولید تا عرضه پایدار و هدفمند که منافع تولید کننده تا مصرف کننده را تامین کند در این کارگروه تنظیم و تقدیم وزیر محترم جهاد کشاورزی می گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها