خاطرات کاغذی

مورچه و ملخ

خاطرات کاغذی

کوفته برنجی

داستانی محلی درباره ماجرای عجیبی که برای پیرمردی هیزم‌شکن اتفاق افتاد. مرد مسن مهربانی که به‌طور کاملا اتفاقی درحالی‌که موقع صرف ناهار، آماده خوردن کوفته‌برنجی‌اش بود به یکباره کوفته از دستش رها شد و قل خورد و به درون سوراخی کوچک در زمین افتاد.
کد خبر: ۱۴۵۰۷۸۴
نویسنده مریم فلاح

هیزم‌شکن اگرچه از این بابت ناراحت شد، اما بعد از این‌که صدای آواز و شادی موجوداتی از زیر زمین به گوشش رسید و دریافت که قطعا حیواناتی در زیر زمین زندگی می‌کنند که از دریافت کوفته‌برنجی خوشحال شده‌اند، پس بقیه غذایش را هم به داخل حفره انداخت و بعد درحالی‌که مشغول آوازخواندن بود خودش هم به درون سوراخ سقوط کرد. 

در دنیای زیر زمین پیرمرد خودش را در میان اجتماع موش‌هایی مهمان‌نواز دید. موش‌ها به میزبانی از هیزم‌شکن درصدد تهیه هدیه‌ای برای او برآمدند و .... ناگفته نماند پیرمرد همسایه که شاهد این ماجرا بود، سعی داشت هر طور شده او هم وارد حفره شود و ....

«کوفته برنجی» با عنوان انگلیسی The Rolling Rice Ball محصول سال ۱۹۶۲ ژاپن استاپ‌موشنی تک‌قسمتی بود برگرفته از داستان‌های کهن این سرزمین. این اثر که ساختاری عروسکی داشت به کارگردانی کازوهیکو واتانابه تولید شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها