افسانه پریان ازدواج شاهزاده با پیشخدمت

شیخ زاید بن مکتوم المکتوم ماه گذشته وقتی به بلاروس رفت تنها در فکر قهرمانی در مسابقات تیراندازی بود. اما کمی پس از اقامت در سوئیت ریاست جمهوری هتل مینسک نگاه شیخ به ناتاشا مستخدمه 19 ساله و جذاب افتاد که یک دل نه صد دل عاشق او شد.
کد خبر: ۱۴۴۴۷۶

این بود که شیخ به جای رفتن به روسیه و شرکت در مسابقات در مینسک ماند و هفته گذشته با ناتاشا ازدواج کرد.
به گزارش گاردین کارکنان هتل روز گذشته تایید کردند که جناب شیخ  عضو خانواده سلطنتی حاکم دبی  ناتاشا مسلیمو رووا را به همسری خود انتخاب کرده است.
ناتاشا از دو ماه پیش در رستوران هتل مشغول کار شده بود و چون شیخ همیشه در اتاقش غذا میخورد معلوم نیست از کجا با ناتاشا آشنا شده است.
پاول نووا کوفسکی مدیر بازاریابی هتل گفت: داستان واقعیت دارد. شیخ ابتدا یک هفته جا ذخیره کرده بود. او که با خودرو از ایتالیا به اینجا آمد در سوئیت رئیس جمهوری (شاهانه) اقامت داشته است. من هنوز نمیدانم این دو کجا یکدیگر را دیدند.
شیخ بیشتر وقتش را در اتاقش میگذراند و روزی 5 بار نماز میخواند. او چهار آشپز دارد که غذاهایش را در رستوران آماده میکنند و به اتاقش میبرند.
ناتاشا اهل جمهوری آذربایجان و مسلمان است. او گفت: به خاطر عشق با شوهر جدیدش ازدواج کرده است. شیخ 30 ساله، زن و 5 فرزند دارد.
ناتاشا گفت: نمیتوانم چیزی بدون اجازه شوهرم بگویم... اما برای من زندگی مثل افسانههای پریان شده است. من واقعا عاشق این مرد هستم.
به گزارش اینترفاکس ، شیخ 7 اوت به مینسک رفت و دو بار اقامتش را تمدید کرد.
سلسله آل مکتوم از 1883 بر دبی حکومت کردهاند. شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حکمران و نخستوزیر دبی شخصیتی شناخته شده در جهان مسابقات اسبدوانی است و سال گذشته سعی کرد باشگاه فوتبال لیورپول انگلیس را به 479 میلیون پوند خریداری کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها