زیبایی در بلندترین پیاده راه تهران قدم می زند

سازمان زیباسازی شهر تهران برای حفظ و نگهداری زیبایی خیابان ولیعصر(عج) و جلوگیری از بروز هرگونه اغتشاش بصری در این خیابان ، گروهی با عنوان «همیاران آموزش شهروندی» تشکیل می دهد.
کد خبر: ۱۴۴۰۸۷

به گزارش سازمان زیباسازی ، جواد عبدالوند، مدیر روابط عمومی این سازمان با بیان این که حفظ زیبایی های شهری ، یک وظیفه همگانی است و کسی نمی تواند از آن شانه خالی کند، گفت: در این طرح ، همیاران آموزش شهروندی ضمن گفتگو با مالکان مسیر 36 کیلومتری پیاده راه خیابان ولیعصر(عج)، در رابطه با حفظ و نگهداری و همچنین نحوه استفاده از زیبایی های پیاده راه خیابان ولیعصر(عج) به آنان آموزش می دهند.
مدیر روابط عمومی سازمان زیباسازی افزود: علاوه بر این ، همیاران آموزش شهروندی به شهروندان آموزش می دهند تا نمای منازل و مغازه های طول مسیر پیاده راه خیابان ولیعصر(عج) را چگونه بیارایند و اغتشاشات بصری آن را چطور حذف کنند.
عبدالوند تاکید کرد: در حاشیه مسیر پیاده راه خیابان ولیعصر(عج ) و جلوی منازل و مغازه های این مسیر، باغچه هایی طراحی شده است که همیاران آموزش شهروندی به شهروندان برای نگهداری از فضای سبز این باغچه ها و زیبایی مسیر پیاده راه آموزش می دهند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها