بهبود ارائه خدمات به مردم استان با اجرای مدیریت دانش
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در گفتگو اختصاصی با جام جم البرز مطرح کرد؛

بهبود ارائه خدمات به مردم استان با اجرای مدیریت دانش

فرمانده سپاه استان البرز:

در حوزه فرهنگ خوب کار نکردیم

فرمانده سپاه استان البرز گفت: مباحث فرهنگی مقوله بسیار حائز اهمیتی است که بعضا از سوی کارگزاران و مسوولین مورد غفلت واقع شده و در حوزه فرهنگ خوب کار نکرده ایم.
فرمانده سپاه استان البرز گفت: مباحث فرهنگی مقوله بسیار حائز اهمیتی است که بعضا از سوی کارگزاران و مسوولین مورد غفلت واقع شده و در حوزه فرهنگ خوب کار نکرده ایم.
کد خبر: ۱۴۴۰۰۸۵

به گزارش جام جم آنلاین البرز،سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه استان البرز در جلسه اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره های سازمان بسیج هنرمندان استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با اشاره به اهمیت مقوله فرهنگ و هنر گفت: مباحث فرهنگی مقوله بسیار حائز اهمیتی است که بعضا از سوی کارگزاران و مسوولین مورد غفلت واقع شده و در حوزه فرهنگ خوب کار نکرده ایم.

وی افزود: ممکن است در مباحث فرهنگی فعالیت کرده باشیم اما به میزانی که دشمن کار کرده، ما کار نکرده ایم. در جنگ سخت دشمن مشخص است و وقتی حمله می کند ما خاکریز می زنیم و همه یکصدا با هم جبهه واحد تشکیل می دهند و اقدام به مقابله می کنند اما در جنگ نرم و فرهنگی دشمن و طرف مقابل ما خیلی ملموس نیست و جبهه واحد هم تشکیل نمی دهیم.

فرمانده سپاه استان البرز فرهنگ را ابزار قدرتمندی برای تاثیرگذاری خواند و بیان کرد: تنها راهکار جبران عقب ماندگی های این حوزه، تشکیل و ایجاد یک جبهه واحد فرهنگی است تا هنگام حمله دشمنان، یک خط بهم پیوسته ایجاد شود که دشمن نتواند رسوخ و نفوذ کند. اکنون فاقد این جبهه هستیم و همه به صورت جزیره ای در حوزه فرهنگ فعالیت می کنند.

سردار حیدرنیا تصریح کرد: اکنون دستگاه های فرهنی اعم از دولتی، نیمه دولتی، خصوصی، سازمان های مردم نهاد و ... فعالیت فرهنگی دارند اما چون جبهه واحد تشکیل نمی شود، دشمن از رخنه ها نفود و به ما حمله می کند. از سوی دیگر، برخی سیاست های کلان، به خوبی در سطوح پایین تبدیل به اقدام و عمل نمی شوند و همین موضوع راه نفوذ دشمن را باز می کند.

وی البرز را استانی پر از ظرفیت و استعداد و توانمندی دانست و خاطرنشان کرد: برخی آسیب های اجتماعی موجود در استان البرز به دلیل چند سال کم کاری دستگاه های فرهنگی است، با توجه به اینکه هم افزایی معجزه می کند، اکنون برای رفع آسیب ها و جبران برخی عقب ماندگی ها باید با هم افزایی تمام دستگاه ها و بخش ها و مسوولین اقدامات و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

در پایان این نشست احکام اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره های سازمان بسیج هنرمندان استان البرز توسط سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) این استان اهدا شد.

ابراهیم نوروزی فر به عنوان‌ دبیر و سعید جابری انصاری، سعید صادقی، امیر اشتری، مجید صاحبکاری و محمد مهرابی به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری، مهدی وادی زاده به عنوان مسوول روابط عمومی و سجاد سیف به عنوان مدیر اجرایی جشنواره های سازمان بسیج هنرمندان استان البرز به مدت یک سال منصوب شدند.

گفتنی است جشنواره شعر، ادبیات داستانی و فیلم کوتاه بسیج و صنایع دستی چهار جشنواره ویژه سازمان بسیج هنرمندان استان البرز هستند که در مرحله داوری قرار دارند و به زودی اختتامیه این جشنواره ها با حضور هنرمندان و مسوولین استانی برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها