هواپیمایی ایرتور در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند از یکشنبه۱۷ دی ماه پرواز انجام خواهد داد.
کد خبر: ۱۴۳۸۵۹۷

به گزارش جام جم آنلاین،بنا بر اعلام مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان  با پیگیری‌های مجدد پرواز هواپیمایی ایرتور از یکشنبه ۱۷ دیماه به برنامه پروازی فرودگاه شهید کاوه بیرجند افزوده خواهد شد و همچنین پرواز بوینگ ام دی شرکت هواپیمایی ایرتور ساعت ۰۶:۱۵ از تهران آغاز و ساعت ۰۸:۰۰ وارد فرودگاه بیرجند و ساعت ۰۹:۰۰ بیرجند را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

صدری افزود: طی پیگیری‌های استاندار و این اداره کل یک پرواز فوق العاده از سوی شرکت پارس ایر هم برای این هفته بامداد سه شنبه در مسیر تهران-بیرجند-تهران برقرار شد.
وی گفت: پرواز هواپیمایی پارس ایر سه شنبه بامداد ساعت ۰۲:۰۰ از تهران آغاز و ساعت ۰۳:۱۵ وارد فرودگاه بیرجند شده و ساعت ۰۴:۰۰ بیرجند را به مقصد مهرآباد ترک خواهد کرد.


همچنین با اعلام مدیرروابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان، پرواز دوشنبه و پنج شنبه هواپیمایی اروان به دلیل کمبود ناوگان فعلا ابطال است و پرواز بیرجند-مشهد-بیرجند هواپیمایی ایران ایر در تاریخ‌های ۱۳ و ۲۰ دیماه نیز به دلیل کمبود ناوگان ابطال شده، اما پرواز روز چهارشنبه هواپیمایی یاد شده در مسیر تهران-بیرجند-تهران از چهارشنبه هفته جاری تا پایان برنامه زمستانی مجدد برقرار شده است.
صدری افزود: هواپیمایی پارس ایر پرواز روز چهارشنبه و پنج شنبه در مسیر تهران-بیرجند-تهران ابطال شده، اما پرواز روز شنبه هفته آینده این ایرلاین که ابطال شده بود مجدد برقرار شده است.
وی گفت: هواپیمایی ماهان نیز پرواز روز‌های سه شنبه خود را در مسیر تهران-بیرجند-تهران در آذرماه ابطال کرده که پرواز روز سه شنبه هواپیمایی یاد شده از هفته جاری تا پایان برنامه زمستانی مجدد برقرار شده است.
مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان اعلام کرد طبق پیگیری‌های صورت گرفته توسط این اداره کل مقرر گردید یک پرواز در مسیر تهران-بیرجند-تهران توسط هواپیمایی ایرتور از سوم دیماه برقرار شود که به دلیل عدم بازگشت هواپیمای شرکت یاد شده از چک فنی در تاریخ اعلام شده توسط این اداره کل، برقرار نشد.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی ضمن پوزش از مردم استان بابت عدم برقراری پرواز گفت: پیگیری جهت برقراری پرواز‌ها توسط استاندار و این اداره کل در حال انجام است، اما اکثر شرکت‌های هواپیمایی با کمبود ناوگان رو به رو هستند و پرواز‌های بسیاری از شهر‌های کشور به همین دلیل ابطال گردیده و این کمبود بلیط هواپیما در تمامی شهر‌های کشور ملموس می‌باشد و در صورت رفع کمبود ناوگان شرکت هواپیمایی اروان مشکل تهیه بلیط در مرکز استان کمتر خواهد شد که امیدواریم در هفته سوم دیماه شاهد برقراری مجدد پرواز‌های ایرلاین یاد شده باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها