معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت:

آغاز پویش «احسان و اطعام حسینی» در پایتخت حسینی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت:

پرداخت ماهانه ۴۸ میلیارد تومان مستمری به مددجویان

ماهانه حدود ۴۸ میلیارد تومان مستمری به ۴۳ هزار و ۵۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد در استان اردبیل پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۱۴۳۷۶۸۸

به گزارش جام جم آنلاین،علیرضا حسین‌نژاد در دیدار با مدیرعامل مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل (ع) در اردبیل، اظهار کرد: کمیته امداد مسئولیت سنگین و خطیری را در ارائه خدمات به جامعه هدف به ویژه بیماران صعب‌العلاج و زمین‌گیر برعهده دارد که در سطح استان بیش از ۹۷۰ بیمار زمین‌گیر و صعب‌العلاج از خدمات کمیته امداد استفاده می‌کنند.
وی با بیان اینکه ۸۹ هزار نفر در استان اردبیل تحت حمایت این نهاد انقلابی هستند، تصریح کرد: در تمام حوزه‌ها از مسکن، اشتغال و تحصیل گرفته تا حوزه حقوقی و فرهنگی به جامعه هدف خود خدماتی را ارائه می‌کنیم.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: هزینه رسیدگی به بیماران زمین‌گیر و صعب‌العلاج بسیار سنگین است، اما با اولویت در همه شهرستان‌ها تلاش می‌کنیم تا در حد وسع و توان مالی به خانواده‌های این بیماران خدماتی را ارائه کنیم.
حسین‌نژاد ضرورت حمایت و همراهی خیران را در مساعدت به این بیماران صعب‌العلاج و زمین‌گیر یادآور شد و افزود: با این وضعیت اقتصادی و معیشتی، خانواده‌های بی‌بضاعت در تأمین بخش زیادی از نیازمندی‌های خود دچار مشکل هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سال گذشته در کنار منابع دولتی، کمیته امداد بیش از ۱۵۵ میلیارد تومان از محل کمک‌های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی به مددجویان خدمات ارائه کرده تا بخشی از نیازمندی آن‌ها نیز از این طریق برطرف شود.
در این دیدار مدیرعامل مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل (ع) نیز یادآور شد: در حال حاضر ۲۷۰ معلول ذهنی و جسمی نگهداری می‌شود و با تلاش ۱۲۰ نفر از پرسنل زحمتکش سعی داریم به این افراد ارائه خدمات کنیم.
یوسف غفرانی گفت: تمام هزینه‌های این مرکز با کمک و همراهی خیران تأمین می‌شود و در زمینی به مساحت ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع توسعه مرکز توانبخشی را برای پذیرش بیماران جدید در حال تکمیل و مرمت داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها