معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت:

کمک ۲۰۰ میلیارد ریالی خیرین به افراد زیرپوشش کمیته امداد اردبیل

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت:

آغاز پویش «احسان و اطعام حسینی» در پایتخت حسینی

در آستانه ماه محرم، از یکایک خیران و نیکوکاران خواستاریم با پیوستن به پویش «احسان و اطعام حسینی» یاریگر اقشار آسیب‌پذیر در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) باشند.
کد خبر: ۱۴۶۳۸۵۴

به گزارش جام جم آنلاین،جلیل قدیمی اظهار کرد: کمیته امداد همه ساله با اجرای پوش «احسان و اطعام حسینی» می‌کوشد تا بخشی از نیاز‌های اساسی خانوار تحت حمایت را در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش برطرف کند.
وی افزود: امسال نیز در آستانه ماه محرم، با اجرای پویش «احسان و اطعام حسینی» درصدد دستگیری از نیازمندان هستیم.
قدیمی ضمن دعوت از نیکوکاران و خیران به منظور پیوستن به این پویش، بیان کرد: مردم نیک‌اندیش استان اردبیل با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود می‌توانند کمیته امداد را در جهت تامین سبدکالا و طبخ غذای گرم برای مددجویان تحت حمایت یاری کنند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه ۱۵۸ مرکزنیکوکاری در مساجد و محلات، کمک‌های مردمی را در ماه محرم و صفر جمع‌آوری خواهند کرد، گفت: ساده‌ترین روش برای یاری‌رسانی به فقرا در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش، کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* است.
وی افزود: مردم نیکوکار از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل نیز می‌توانند کمک‌های خود را در اختیار فقرا و محرومان جامعه قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها