برداشت مو از ریش برای کاشت مو

واره افرادی که در طول زندگی خود و به هر علتی، دچار ریزش مو و کم مویی یا طاسی سر شده اند، به دنبال راهی برای مقابله با این معضل بوده اند. اکثر آن ها روش های مختلف مقابله با ریزش مو را امتحان کرده اند و پس از نرسیدن به نتیجه دلخواه، ناچار تصمیم گرفته اند تا برای کاشت مو اقدام کنند.
کد خبر: ۱۴۳۷۵۳۴

 کاشت مو نیز عملی ساده و بی دردسر نیست؛ اما از آنجا که نتیجه ی آن، ماندگاری بسیار زیادی دارد، افراد بسیاری به آن تن می دهند و تمایل به استفاده از این روش درمانی دارند. 

بی شک برای رسیدن به نتیجه مطلوب ، نیاز است که فرد متقاضی کاشت مو، شرایطی را داشته باشد و در اصطلاح کاندید مناسب کاشت مو باشد. اگر فرد کاندید مناسبی باشد، مراحل درمانی این جراحی به راحتی طی خواهد شد در غیر این صورت شرایط کمی پیچیده می شود.

در این مقاله ما قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چه کسانی کاندید مناسبی برای برداشت مو از ناحیه ریش صورت در آقایان هستند؟ همچنین بنا داریم تا مزایا و معایب این تکنیک را بررسی کنیم و اطلاعات ضروری پیرامون این موضوع را به شما خواننده گرامی ارائه دهیم. پس اگر شما فردی هستید که به این اطلاعات نیاز دارید، در این مقاله با ما همراه باشید تا نکات ارزشمندی را با شما به اشتراک بگذاریم. 

 

کاندید مناسب کاشت موی سر از ریش صورت کیست؟

کاشت مو در کلینیک ایران

 

پزشکان معتقدند که کاشت مو از ریش به سر، گزینه‌ای فوق العاده برای افرادی است که قبلاً یک بار یا بیشتر، فرآیند کاشت مو را انجام داده‌اند. با کاشت مو، بانک موی این افراد تخریب شده و دیگر امکان برداشتن فولیکول از بانک مو در سر آن ها وجود ندارد. معمولاً این افراد با اقدام مجدد برای کاشت مو می‌خواهند، در نواحی مختلف کم موی سرشان تراکم بیشتری ایجاد کنند. در نتیجه با برداشتن فولیکول های مو از ریش، که معمولاً از ناحیه غبغب برداشته می شود، برای این کار اقدام می کنند.

محدودیت برداشتن فولیکول مو از ریش صورت چیست؟

 

 تنها محدودیتی که در این روش وجود دارد، تعداد فولیکول های مو است که پزشک می تواند از ریش برداشت کند. در مورد افرادی که ریشی پر تراکم و پرپشت دارند، به طور کلی می توان تا 3000 فولیکول از ریش آن ها جدا کرد. اما در مورد افرادی که ریش های پرپشت و متراکم ندارند، بین 1500-2000 فولیکول از تراکم ریش آن ها می‌توان برداشت کرد.

 

محدودیت های کاشت مو با استفاده از ریش

 

هرچند کاشت مو از ریش به سر، می‌تواند گزینه ای خوب و مناسب برای برخی از آقایان باشد، اما ناگفته نماند که این شیوه درمانی محدودیت‌ها و مشکلات خاص خود را نیز دارد.

وضعیت تار های مو در ریش اینگونه است که متاسفانه زمان کمتری را در فاز رشد می مانند، زیرا ماهیت آن ها به صورتی است که نسبت آناژن (فاز رشد) به تلوژن (فاز استراحت) شان کمتر است و برای مدت طولانی‌تری در فاز تلوژن یا استراحت باقی می‌مانند. این موضوع باعث می شود که تعداد موهایی که در زمان مشخص در نواحی پیوند داده شده ظاهر می‌شوند، محدود گردد و در عین حال، امتیاز نگه داشتن موهای کاشته شده برای پوشاندن سایر قسمت ها را به حداقل می‌رساند.

 

معایب کاشت موی سر با ریش صورت

 

کاشت موی سر به کمک فولیکول‌ های ریش صورت، می‌تواند کمی سخت و چالش برانگیزتر باشد. زیرا کیفیت پوست در برخی از نواحی صورت بسیار متغیر است، همین موضوع باعث می شود که تثبیت پوست برای کشیدن گرافت‌ها سخت و پیچیده گردد. همچنین با توجه به تغییراتی که در زوایای مختلفی از نواحی صورت که دارای موهای زائد است، معمولاً دسترسی به آن ها مشکلاتی را به همراه آورده و می تواند به پیچیدگی این عمل بیافزاید. یکی دیگر از معایب کاشت موی سر با این شیوه، ایجاد قرمزی در ناحیه ی برداشت فولیکول‌ در صورت است؛ نکته ی نویدبخش این است که پس از مدتی این قرمزی ها از بین رفته و عارضه برطرف می شود. 

 

مزایای کاشت موی سر با ریش صورت 

کلینیک پوست و مو ایران

 

خوشبختانه دوره نقاهت و ریکاوری بعد از کاشت مو به کمک فولیکول‌ های موی ریش در صورت، طولانی مدت نیست و ارزش امتحان کردن را دارد.

لازم به ذکر است که نتایج حاصل از کاشت مو با این تکنیک، ماندگاری بسیار بالایی دارد. افرادی که چنین کاری را تجربه کرده اند، در اغلب موارد تا سنین پیری نیز موهای کاشته شده را حفظ کرده اند. البته لازم است فراموش نکنید که هرگز نمی‌توان مانع از ریزش مو ناشی از افزایش سن شد و حتی موهای کاشته شده در سنین پیری خواهند ریخت.

با توجه به شرایط موهای ریش در صورت، به لحاظ ضخامت و کیفیت، پزشک می تواند فولیکول های خوبی برای ترمیم و تراکم بخشی به ناحیه ی کاشت در اختیار داشته باشد. همچنین از این موها می توان برای بازسازی خط رویش طبیعی تری در سر استفاده کرد.

 

 هزینه کاشت موی سر با ریش صورت

 

با توجه به جدید بودن این تکنیک کاشت مو، نمی توان هزینه ای قطعی برای آن در نظر گرفت. قیمت این تکنیک کاشت به عوامل متعددی ارتباط دارد که از آن جمله می توان به میزان مهارت و تبحر پزشک، پیشرفته بودن تجهیزات مورد استفاده، محلی که کلینیک در آن واقع شده است و عوامل تاثیرگذار دیگر اشاره کرد. اما به صورت کلی قیمت پایه ی این تکنیک از ۷ الی ۸ میلیون تومان شروع شده و با توجه به هر یک از فاکتورهای بیان شده تغییر می یابد.

 

بهترین کلینک کاشت موی سر با ریش صورت

کلینیک ایران

 

به جرأت می توان گفت، یکی از بهترین کلینیک های زیبایی که در تهران وجود دارد و عمل کاشت مو به کمک فولیکول‌ های ریش صورت را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد؛ کلینیک زیبایی ایران به آدرس اینترنتی https://iranclinicgroup.com/  است. این کلینیک در منطقه سعادت‌آباد تهران واقع گردیده و با به روزترین تجهیزات پیشرفته پزشکی تجهیز شده است. مدیران ارشد در کلینیک ایران همواره تلاش کرده اند تا با استخدام پزشکان متخصص و مجرب و پرسنل دلسوز و متعهد در کنار بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و امکانات مدرن، بهترین خدمات را به زیباجویان گرامی ارائه نمایند. نظر سنجی ها حکایت از آن دارد که افرادی که به کلینیک ایران مراجعه نموده اند از انتخابات این کلینیک بسیار رضایت داشته و خشنود بوده اند‌. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها