سه سارق مسلح به بانک سپه تهران دستبرد زدند

: 3 سارق مسلح صبح دیروز با حضور در بانک سپه شعبه سلیمان خاطر موجودی این بانک را سرقت کردند و متواری شدند.
کد خبر: ۱۴۳۷۴۶

ساعت 9:25 صبح دیروز و به دنبال تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از بانک سپه شعبه سلیمان خاطر ، ابتدا ماموران کلانتری 104 و سپس تیم تخصصی از ماموران اداره اول پلیس آگاهی با عزیمت به محل ، تحقیق در این زمینه را آغاز کردند.

3 مرد مسلح

با بررسی مقدماتی معلوم شد در ساعت 9:25 ، 3 سارق مسلح که اسلحه کلت کمری و کلاشینکف در اختیار داشته اند ، پس از ورود به بانک ، ابتدا با تهدید سلاح از رئیس شعبه خواسته اند گاوصندوق را باز کند که با گشودن گاوصندوق و خالی بودن آن ، یکی دیگر از مردان مسلح با تهدید کارکنان ، مبلغ 4 میلیون و 900هزار تومان پول موجود در باجه ها را سرقت می کند و در این حال با تهدید عنوان کرده اند اگر کسی قصد تعقیب آنها را داشته باشد ، بدون لحظه ای تردید به سوی او شلیک می کنند و او را به قتل خواهند رساند.

چهره نگاری

با تحقیق از رئیس بانک و کارکنان ، شاهدان عینی عنوان کردند سارقان عینک دودی به چشم داشته اند و پس از خروج با استفاده از یک دستگاه خودروی پژو از طریق خیابان زهره متواری شدند. با چهره نگاری از این متهمان و دستور قضایی ، یک تیم ویژه ازماموران اداره اول پلیس آگاهی جستجوی گسترده خود را در ارتباط با این سرقت مسلحانه آغاز کرده اند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها