پویش «یلدای مهربانی» در مساعدت به نیازمندان اردبیل

در آستانه شب چله، به همت کمیته امداد استان اردبیل پویش «یلدای مهربانی» به نیت جمع‌آوری کمک‌های مردمی به نیازمندان آغاز شد.
کد خبر: ۱۴۳۵۵۰۸

 به گزارش جام جم آنلاین ،معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: این پویش از امروز شروع شد تا در قالب آن بتوانیم کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کرده و در فرصت باقیمانده تحویل ایتام و نیازمندان دهیم.
جلیل قدیمی تصریح کرد: در فرهنگ ایرانیان، شب یلدا فرصتی برای همنشینی، مهربانی و تقسیم شادی‌ها است و بر اساس سنت پسندیده ایرانیان در قالب این پویش سعی می‌کنیم تا با رفع نیازمندی خانواده‌های بی‌بضاعت فرصت مهربانی و تقسیم شادی را برای آن‌ها مهیا کنیم و در طولانی‌ترین شب سال، لبخند را در چهره آن‌ها بنشانیم.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: ایتام و خانواده‌های نیازمند چشم انتظار مهربانی‌هایی هستند تا طولانی‌ترین شب سال را به شادی سپری کرده و بتوانند زمستان پیش رو را با مهر و محبت بگذرانند.
قدیمی افزود: هموطنان و هم استانی‌ها در روز‌های باقیمانده به این آئین پسندیده ایرانیان فرصت دارند تا با پرداخت مبالغ و کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ به نام وجوهات امانی کمیته امداد استان اردبیل در این پویش مشارکت کنند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل یادآور شد: از طریق سکوی «بله» و با همکاری بانک ملی شرایطی مهیا شده تا هم استانی‌ها واریزی خود را انجام دهند تا با مشارکت خانواده‌ها بتوانیم بخشی از نیازمندی جامعه تحت حمایت کمیته امداد را تدارک دیده و در این ایام تقدیم آن‌ها کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها