مراسم «یلدای ایثار» با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای مدافع حرم با حضور شهردار منطقه 20 و خانواده های معظم این شهیدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۸۱۱۸۳
«یلدای مهربانی»در کوره پزخانه‌های جنوب تهران

به گزارش جام جم آنلاین، مراسم «یلدای ایثار» با حضور شهردار و مدیران ارشد منطقه 20 و خانواده‌های معظم 4 شهید مدافع حرم این منطقه به ابتکار مدیران سرای محله نفرآباد و هاشم آباد برگزار شد.

یادآوری خاطرات شهدا، تکریم خانواده های معظم شهدا و شعرخوانی حافظ از جمله برنامه های این مراسم بود که در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به اجرا درآمد.

حجت الاسلام عبدالحسین مسلمی در حاشیه این مراسم گفت: مدیریت شهری بنا بر رویکرد اجتماعی، در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی ویژه برنامه های متنوعی را برای تمامی اقشار جامعه به اجرا در می آورد که همزمان با آخرین شب پاییز نیز برنامه های فرهنگی برای اقشار کم برخوردار و کودکان کار ساکن در حاشیه کوره پزخانه های حاشیه منطقه 20 تدارک دیده است.

مسلمی افزود: این مراسم برای بیش از 600 نفر از ساکنان روستای محمودآباد و کودکان کار کوره پزخانه های این روستا، برگزار می شود تا لحظه های به یادماندنی برای این افراد رقم بخورد.

وی ادامه داد: یلدای مهربانی در مجموعه ورزشی شهدای محمودآباد از ساعت 18 تا 20 برگزار می شود.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 یادآور شد: همواره مجموعه خدمات فرهنگی مدیریت شهری منطقه 20 به ساکنان محدوده حریم و روستاهای پهنه جنوب، به منظور افزایش رضایتمندی و بهبود کیفیت زندگی این ساکنان ارائه می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها