آشنایی با ویژگی‌های سفره رومیزی و کاربردهای آن

انواع مختلف سفره رومیزی شفاف از جمله لوازمی هستند که در اکثر خانه‌ها کاربرد دارند. این سفره‌ها در طرح و رنگ‌های مختلف به صورت گرد، مربع و مستطیل تولید شده و قابل استفاده بر روی انواع میز ناهار خوری، میز عسلی و میز خاطره خواهند بود. سفره‌های رومیزی شفاف علاوه بر کاربردی بودن، در افزایش زیبایی و جذابیت میز نیز بسیار مؤثر هستند.
انواع مختلف سفره رومیزی شفاف از جمله لوازمی هستند که در اکثر خانه‌ها کاربرد دارند. این سفره‌ها در طرح و رنگ‌های مختلف به صورت گرد، مربع و مستطیل تولید شده و قابل استفاده بر روی انواع میز ناهار خوری، میز عسلی و میز خاطره خواهند بود. سفره‌های رومیزی شفاف علاوه بر کاربردی بودن، در افزایش زیبایی و جذابیت میز نیز بسیار مؤثر هستند.
کد خبر: ۱۴۳۴۰۷۹

قیمت‌ سفره رومیزی با توجه به کاربرد، طرح و جنس آن متفاوت است. جهت بررسی بیشتر این سفره و ویژگی‌های آن پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

استفاده از سفره رومیزی شفاف

با استفاده از سفره‌های رومیزی در طرح و رنگ‌های زیبا و متنوع می‌توانید میز خانه خود را بر اساس سلیقه شخصی خود بچینید. این سفره‌ها را می‌توانید بر اساس ابعاد میز، به صورت متری تهیه کنید تا با اندازه میز متناسب باشد. چرا که در غیر این صورت ممکن است برای میز انتخابی شما کوچک باشد یا بیش از حد بزرگ و آویزان شود که در این صورت هم ظاهر شیک و زیبایی نخواهد داشت.

ویژگی‌های سفره رومیزی شفاف

سفره ‌های رومیزی کاملاً شفاف بوده و بدون هیچ‌گونه مواد ضایعاتی و.... تولید شده است این سفره‌ها که به صورت شفاف چاپ‌دار یا بدون چاپ جهت مصرف میزهای رستورانی،میزهای منازل ،میزهای جلسات قابل استفاده می باشد و شکل بسیار زیبایی به آنها خواهد داد. این رومیزی به عنوان سفره یکبار مصرف استفاده می شود ولی تا زمانی که بسیار کثیف نشود قابل پاک کردن می باشد در ضمن اینکه مستحکم بوده و پاره نخواهد شد.

این رومیزی ها در ابعاد 100*110 در بسته های متری با برند یاسمن به فروش می رسد.

کاربرد سفره رومیزی

آشنایی با ویژگی‌های سفره رومیزی و کاربردهای آن

مهم‌ترین کاربرد سفره رومیزی، استفاده از آن برای انواع میز و محافظت در برابر سایش و ساییدگی است. این سفره‌ها همچنین در نوع ضد آب، از خیس شدن میز و پوسیدگی آن جلوگیری می‌کنند. البته این سفره‌ها علاوه بر کارایی محافظتی که دارند، باعث زیباتر شدن میز شما می‌شوند و به نوعی یک سبک و استایل جدید به فضای خانه شما اضافه می‌کنند.

از این رو با خرید سفره‌های رومیزی در مدل‌های مختلف گلدار، ساده یا کلاسیک می‌توانید خلاقیت و تنوع ویژه‌ای را به مهمانی‌ها و مراسم‌های خود ببخشید.

قیمت‌ سفره رومیزی شفاف

آشنایی با ویژگی‌های سفره رومیزی و کاربردهای آن

تنوع بالای سفره‌های رومیزی از نظر طرح، جنس و ابعاد باعث شده است این سفره‌ها با قیمت‌های متفاوتی وارد بازار شوند. به خصوص هنگامی که برندهای مختلفی اقدام به تولید و عرضه این سفره‌ها در مدل‌های مختلف کرده‌اند. با این حال برای خرید یک رومیزی مناسب بیش از هرچیز بهتر است به جنس و کیفیت آن توجه کنید.

از آنجایی که قیمت سفره رومیزی با توجه به برند تولید کننده، جنس و ابعاد آن متفاوت خواهد بود، هرچه محصول تولید شده از کیفیت بالاتری برخوردار باشد و همچنین توسط برند معتبر و شناخته شده‌ای تولید شده باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

از طرفی متریال و مواد اولیه به کار رفته در تولید سفره‌ها نیز در تعیین قیمت آن‌ها مؤثر است. به عنوان مثال قیمت سفره رومیزی پارچه‌ای با قیمت سفره‌های رومیزی پلاستیکی متفاوت خواهد بود چرا که متریال به کار رفته در آن‌ها با هم فرق دارد.

نکات مهم هنگام خرید سفره رومیزی

همانطور که گفته شد، سفره‌های رومیزی از نظر جنس، برند، مدل بسیار متنوع هستند. از این رو ممکن است خرید آن‌ها کمی سخت و چالش برانگیز باشد. البته با در نظر گرفتن یک سری نکات، می‌توان یک خرید مطمئن بر اساس سلیقه، سبک و دکوراسیون خانه خود داشته باشید.

توجه به ظاهر سفره رومیزی

اولین نکته‌ای که در خرید یک سفره رومیزی باید به آن توجه کرد، توجه به طرح و رنگ آن است. در واقع باید سعی کنید رومیزی بخرید که از نظر طرح و رنگ با ظاهر میز و همچنین طراحی و دیزاین محیط اطراف هماهنگی داشته باشد.

به عنوان مثال انتخاب سفره‌های رومیزی مدرن همراه با طرح‌های ساده، نه تنها میز را بزرگ‌تر نشان می‌دهند بلکه خیلی زود تکراری و خسته کننده نمی‌شوند.

توجه به جنس سفره رومیزی

سفره‌های رومیزی با استفاده از متریال‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند که در بین آن‌ها سفره‌های رومیزی پلاستیک و پارچه‌ای رایج‌تر هستند. توجه به فاکتورهایی همچون ضد لک بودن، مقاوم بودن و ضد آب از مواردی است که با در نظر گرفتن جنس رومیزی، لازم و ضروری است.

برند تولید کننده سفره رومیزی

برندهای تولید کننده زیادی اقدام به تولید انواع سفره‌های رومیزی کرده‌اند. به طور کلی برای خرید سفره رومیزی شفاف با کیفیت و با دوام، بهتر است ابتدا سبک مورد نظر خود را در نظر بگیرید سپس با توجه به میزان بودجه خود اقدام به خرید از برندهای شناخته شده همچون فرات کنید.

جمع‌بندی

استفاده از انواع سفره رومیزی شفاف، در طرح و رنگ‌های متنوع، برای کاربردهای مختلفی همچون میز ناهارخوری، عسلی و میز جلو مبلی به کار می‌رود. انتخاب یک رومیزی زیبا و با کیفیت نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون و ظاهر میز شما دارد. کاربرد سفره رومیزی علاوه بر حفظ میز از ساییدگی و پوسیدگی، حفظ ظاهر و زیبایی میز است. بنابراین برای انتخاب یک رومیزی متناسب لازم است علاوه بر قیمت سفره رومیزی، به جنس، کیفیت، برند تولید کننده و در نهایت طرح و مدل آن توجه کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها