اگر طرفدار گجت‌ها و فناوری‌های جدید باشید می‌دانید هرسال، فناوری‌هایی رومی‌شوند که چهره بازار را دگرگون می‌کنند و سال۲۰۲۴ به‌زودی ازراه می‌رسد وعاشقان تکنولوژی از هم‌اکنون منتظر جدیدترین و بهترین گجت‌های الکترونیک کاربردی هستند؛ سیستم‌های بازی جدید از نینتندو و لنوو، عرضه گوشی آیفون۱۶ وسامسونگ گلکسی S ۲۴ و سایر فناوری‌های نوظهور و جدید برای استفاده همراه گوشی، لپ‌تاپ و تلویزیون‌های هوشمند.
کد خبر: ۱۴۳۳۸۶۰
نویسنده حمیدرضا خاتونی - سردبیر کلیک
۱۰فناوری جدید و ویژه ۲۰۲۴ منتظر رونمایی

۱- تلویزیون های PHOLED 
در طول یک دهه گذشته ، تلویزیون‌ها به طور قابل توجهی برای استفاده از فناوری های جدید پیشرفت کرده اند. صفحه نمایش های HD باوضوح بالا ونمایشگرهای۴K با سیستم عامل اندروید با وضوح۳۸۴۰ در۲۱۶۰پیکسل بین مصرف کنندگان رایج شده است.

۲- لپ تاپ های جمع و جور نازک تر و سریع تر
یکی دیگر از بهترین گجت های الکترونیک کاربردی مورد نیاز مردم لپ تاپ ها هستند. قابلیت حمل درکنار توانایی‌های این دستگاه‌ها یکی ازاصلی‌ترین ویژگی‌های لپ تاپ است. به‌همین دلیل لپ‌تاپ‌های کوچک‌تر وسبک تر بیشتر ازرایانه‌های شخصی بین مردم محبوبیت دارد. انتظار می‌رود درسال ۲۰۲۴، لپ تاپ‌ها نه تنها کوچکتر وسبکتر شوند بلکه سریع‌تر ازهمیشه نیزکار کنند.

۳- کنسول جدید نینتندو Nintendo
هر نظری که در مورد نینتندو سوییچ دارید، نمی توان موفقیت این شرکت ژاپنی در عرضه این کنسول بازی را انکار کرد. اولین کنسول نینتندو درسال ۲۰۱۷ وارد فروشگاه‌ها شد. اکنون باوجود چندین مدل مختلف وبیش از ۱۲۵میلیون فروش، نینتندو به سومین کنسول پرفروش تمام دوران تبدیل شده است.

۴- سامسونگ گلکسی اس ۲۴ Galaxy S
رقیب اصلی اپل در بازار گوشی های همراه، سامسونگ است، به خصوص با برند پرچمدارسری گلکسی اس. سامسونگ نیز جزئیات کمی در مورد گوشی آینده اش منتشر کرده اما احتمال دارد این گوشی در اوایل سال ۲۰۲۴ وارد بازار شود. 

۵- هدست VR ارزان تر توسط متا Meta 
فناوری واقعیت مجازی هر روز محبوب‌تر می‌شود و برندهایی مانند Meta، PlayStation، Valve و HTC همگی در حال عرضه هدست های واقعیت مجازی هستند.  این گجت الکترونیک یک فناوری چشمگیر و جذاب است که با گذشت زمان به پیشرفت خود ادامه می دهد. با این وجود حتی ارزان ترین مدل های هدست واقعیت مجازی هزینه بسیار بالای دارد. این هزینه جدای از قیمت نرم‌افزار اضافی و سخت‌افزار کافی برای راه‌اندازی دستگاه است.

۶- اپل واچ X جدیدترین گجت الکترونیکی پوشیدنی
امروزه ساعت های هوشمند به یکی از بهترین گجت های الکترونیک کاربردی مرسوم بین کاربران تبدیل شده اند. اکنون ده‌ها ساعت هوشمند از برندهای مختلف در دسترس هستند که می‌توانند بسیاری از کارها از جمله شمارش گام‌ها وخواندن ضربان قلب تا ارائه اطلاعات دقیق درباره خواب را برای شما انجام دهند. اپل واچ یکی ازاصلی‌ترین برندها دربازار این گجت الکترونیک است.

۷- پهپاد Always Home از Ring
گجت‌های الکترونیک مربوط به خانه‌های هوشمندهرروز درحال پیشرفت هستند. این گجت‌های الکترونیک درحال حاضر عملکردهای بیشتری از هدف اصلی خود ارائه می دهند و به هم متصل هستند تا بتوانید آنها را از هر جای دنیا کنترل کنید. یکی از اولین گجت های الکترونیک خانه های هوشمند Ring زنگ‌های ویدئویی بود. این شرکت قراراست دستگاه جدیدی را در سال ۲۰۲۴ به شکل دوربین Always Home عرضه کند.

۸- هدفن بی سیم با فناوری UWB
هدفن های بی سیم در چند سال اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. تنها مشکل هدفن های بلوتوث این است که آنها معمولاً کیفیت صوتی مشابهی با مدل های سیمی ارائه نمی دهند. به نظر می رسد در سال ۲۰۲۴ تغییرات بزرگی در زمینه این گجت الکترونیک به‌وجود بیاید.

۹- Lenovo Legion Go
محبوبیت گسترده نینتندو سوییچ ثابت کرد که تقاضای زیادی برای کنسول های بازی دستی قابل حمل وجود دارد. با وجود این گجت های الکترونیک ، به نظر می رسد گیمرها درسال۲۰۲۴ انتخاب‌های بیشتری برای اجرای بازی توسط کنسول درحال حرکت داشته باشند. قطعاً یکی از هیجان ‌انگیزترین آنها Legion Go Lenovo است.

۱۰- آیفون ۱۶ iPhone
از زمان عرضه اولین آیفون در سال۲۰۰۷، این گوشی هوشمند علاوه بر محبوبیت بین مردم در صنعت نیز تاثیرگذار بوده است. محصول پرچمدار اپل بیش از ۱۵درصد سهم بازار را در اختیار دارد و هرساله میلیون ها نفر منتظر جدیدترین مدل آن هستند.
پس از عرضه آیفون۱۴ و آیفون ۱۴پرو در پایان سال۲۰۲۲، انتظار می رود که آخرین نسخه این گوشی هوشمند یعنی آیفون ۱۵ تا قبل از زمستان امسال وارد قفسه های فروشگاه ها شود. اما آن چیزی که مردم را بسیار هیجان‌زده کرده، عرضه آیفون ۱۶ و تغییرات آن است. این گوشی احتمالاً در اواخر سال ۲۰۲۴ عرضه می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها