امام جمعه اهل سنت بندرعباس:

توزیع گاز مایع در هرمزگان نیازمند بازنگری است

امام جمعه اهل سنت بندرعباس ضمن انتقاد به طرح توزیع سیلندگاز مایع در هرمزگان گفت: این طرح به دغدغه‌ای برای مردم تبدیل شده که نیازمند توجه و بازنگری است.
امام جمعه اهل سنت بندرعباس ضمن انتقاد به طرح توزیع سیلندگاز مایع در هرمزگان گفت: این طرح به دغدغه‌ای برای مردم تبدیل شده که نیازمند توجه و بازنگری است.
کد خبر: ۱۴۳۳۶۴۴

هرمزگان-جام جم انلاین-امام جمعه اهل سنت بندرعباس ضمن انتقاد به طرح توزیع سیلندگاز مایع در هرمزگان گفت: این طرح به دغدغه‌ای برای مردم تبدیل شده که نیازمند توجه و بازنگری است. 

 

شیخ یوسف جمالی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس افزود: طی روزهای گذشته مردم در تامین سیلندرگاز مایع و صف‌های طولانی عرضه آن، متحمل مشقت‌های زیادی شدند و بازار آزاد کپسول گاز مایع نیز در این استان داغ شده است.

وی با اشاره به وعده مسئولان استانی در خصوص افزایش جایگاه‌های عرضه گازمایع تصریح کرد: اگرچه در این زمینه جایگاه‌هایی هم ایجاد شده، اما آنچه مسلم است در هفته گذشته شاهد صف‌های طولانی مردم برای تامین سیلندرگاز بودیم که جای تاسف است.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس همچنین با اشاره به تحت تاثیر قرار گرفتن مشاغل خانگی از اجرای این طرح گفت: برخی از مردم با راه اندازی مشاغل خانگی که اتفاقا نیاز به سیلندر گاز دارد، هم تحت تاثیر این طرح قرار گرفتند که باید برای تامین نیاز این افراد چاره اندیشی کرد.

شیخ جمالی تصریح کرد: چاره اندیشی نکردن در این زمینه باعث اضافه شدن بیکار به جامعه و بیشتر شدن مشکلات اقتصادی در استان هرمزگان که به عنوان دروازه تجاری ایران شناخته می شود، خواهد شد.

وی از مسئولان خواست در خصوص سهمیه گاز مایع به کشاورزان نیز تدابیری اندیشیده شود و با توجه به اینکه کارگران فصلی هم در استان هرمزگان مشغول به کار هستند، لازم است، سهمیه ای در این خصوص برای آن‌ها پیش بینی شود تا کشاورزان نیز دغدغه ای نداشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها