ببینید | وضعیت آشفته حجاب در مراکز خرید تهران‌ 

وضعیت آشفته حجاب در مراکز خرید تهران، اگر فرد یا افرادی هم بخواهند به  فریضه واجب امر به معروف را عمل کنند جریانی مشکوک و به ظاهر خودی که در یکسال گذشته به اسم انسجام اجتماعی! مخالف هرگونه حرکت علیه بی حجابی است شروع به تخریب می کنند .
کد خبر: ۱۴۳۱۹۶۴
تعداد بازدید : 191

جریانی که عملا از جریان انقلاب خارج شده‌اند و به اردوگاه دشمن پیوسته‌اند و در جریان دشمن نیز جایی ندارند و تا عرض و آبروی‌شان را نبرند به آنها بهایی نمی‌دهند. اینها آدمی را به یاد تقی‌زاده‌ها، آخوندف‌ها، میرزاآقاخان کرمانی و میرزاملکم‌خان‌ها می‌اندازند.‌

مهم‌ترین غنائم جریان سلطه و اذنابش از آوردگاه فتنه بسیار پیچیده و خطرناک پاییز ۱۴۰۱عبارت است از: ۱- تثبیت موقعیت خود در ادراک‌سازی و تصمیم‌سازی برای برخی از مسئولان جمهوری اسلامی و به‌دست گرفتن مدیریت راهبردی آنها از طریق اقتدار رسانه‌ای و جنگ شناختی و نفوذی‌های خود در مناصب تصمیم‌ساز. ۲- شکستن سد عفاف و حجاب با ایجاد سونامی بی‌ حیایی و عفت‌زدایی از جامعه و هرروز بیش از روز پیش در این دو محور به پیشروی خود ادامه می‌دهند.

ارتش بی‌حیایی دشمن با سرعت فوق تصور به پیشروی خود ادامه داده و همچنان درحال پیشروی است و اما در جبهه انقلاب، در این یک‌سال گذشته چه خبر بوده و چه خبر است‌؟! در یک کلام سردرگمی، استیصال، اختلاف، تردید و بی‌عملی‌!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها