باد شدید باعث سقوط ۶۰ اصله درخت در گلستان شد
مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان

باد شدید باعث سقوط ۶۰ اصله درخت در گلستان شد

استاندار گلستان در جلسه فوق‌العاده مدیریت بحران استان ؛

هشدارهای لازم به مردم جهت مقابله با سیلاب داده شود

استاندار گلستان اظهار کرد: هشدار های لازم به مردم جهت عدم حضور در حریم رودخانه ها و تردد در محورهای مواصلاتی سیل گیر صادر شود.
استاندار گلستان اظهار کرد: هشدار های لازم به مردم جهت عدم حضور در حریم رودخانه ها و تردد در محورهای مواصلاتی سیل گیر صادر شود.
کد خبر: ۱۴۳۱۶۵۲
نویسنده شبیر دائمی
به گزارش جام جم آنلاین از گرگان  دکتر علی محمد زنگانه در جلسه فوق‌العاده مدیریت بحران استان ضمن تقدیر از اهتمام دستگاه‌های مرتبط در اقدامات و فعالیت ها تصریح کرد: احتمال سیلاب در محورهای ناهار خوران و توسکستان وجود دارد که محدود کردن ترددها ضروری است و البته با همراهی شهرداری گرگان ، ماشین آلات برای امداد رسانی احتمالی به روستای زیارت آمادگی داشته باشند.
وی افزود: بر اساس آخرین ارزیابی هواشناسی، ۳ تا ۶ ساعت قبل از شدت بارش ها راهداری تردد در مسیر توسکستان، درازنو را محدود و یا مسدود کند.
استاندار گلستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر آمادگی کامل جهت امداد رسانی احتمالی در بروز سیلاب را دارد و همچنین در مسیرهای احتمالی شناسایی مادران باردار، بیماران خاص صورت گرفته که در صورت نیاز خدمت رسانی می شود.
وی ادامه داد: در محدوده شرق استان نیز فرمانداران نسبت به مخاطرات احتمالی سیلاب هوشیار باشند.
دکتر زنگانه تاکید کرد: فرمانداران شهرستان های ساحلی توجه داشته باشند که از دوشنبه تا چهارشنبه فعالیت های دریایی ممنوع خواهد بود.
وی گفت: بنده در مدت زمان بحران پیش رو در استان خواهم بود و تمام مدیران مرتبط نیز در استان حضور داشته باشند.
لازم به ذکر است، بر اساس پیش بینی هوا شناسی استان در روز دوشنبه گاهی وزش شدید باد گرم و در روز سه شنبه با بارش های شدید  مواجه است و از این جهت وضعیت هشدار نارنجی صادر گردیده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها