نظامیان صهیونیست با ساکنان غزه چه می‌کنند؟

سخنگوی دفاع مدنی غزه از ناگفته های تلخی در غزه خبر داد و اعلام کرد: اشغالگران دهها نفر را در نزدیکی بیمارستان های الشفاء و قدس زیر گرفته اند.
کد خبر: ۱۴۳۰۷۰۷

به گزارش جام جم آنلاین، محمود بصل سخنگوی دفاع مدنی در غزه گفت: مجروحان ناشی از بمباران در جبالیا به علت نبود امکانات جان می‌دهند. بیمارستان المعمدانی تنها بیمارستانی که در غزه خدمات می‌دهد.

وی افزود: امکانات درمان مجروحان وجود ندارد. ما با وضعیت دردناکی روبرو هستیم و بیش از ۱۰۰ زخمی داریم و نیمی از تجهیزات مان را از دست داده ایم. به علت قطع ارتباط، به گوش دادن صدای انفجار برای رفتن به محل انفجارها روی آورده ایم.

سخنگوی دفاع مدنی در غزه بیان کرد: اشغالگران هر جنبنده‌ای را هدف قرار می‌دهند. جنگنده‌ها در آسمان غزه در حال پرواز هستند و ساکنان را هدف قرار می‌دهند. بسیاری از بیمارستانها در غزه از سوی نیروهای اشغالگر محاصره هستند. دورترین منطقه‌ای که کادر ما می‌توانند به آن برسند خیابان النصر است. بسیاری از شهروندان در حال حاضر در نزدیکی بیمارستان القدس تحت محاصره هستند.

وی فاش کرد: نظامیان رژیم صهیونیستی مردان را از زنان جدا و مردان را در نزدیکی بیمارستان القدس بازداشت کرده اند. اشغالگران دهها نفر را در نزدیکی بیمارستان‌های الشفاء و قدس زیر گرفته اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
۰
۰
نماینده رژیم کودک کش صهیونیستی را در سازمان ملل بازداشت کنید و سران رژیم صهیونیستی و نظامیان اسرائیلی به علت جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در جنگ نوار غزه باید در دادگاه های دیوان کفیری بین المللی محاکمه شوند.
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها