مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت:

جریمه ۳۸ میلیاردی یک شرکت متخلف در زاهدان

یک شرکت نصب آسانسور به پرداخت ۳۸ میلیارد ریال برای تقلب در کسب محکوم شد.
کد خبر: ۱۴۲۹۸۴۱

 به گزارش جام جم آنلاین ،مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت:  شعبه با توجه به نظریه کارشناس دادگستری و مدارک موجود، مدیرعامل شرکت را به پرداخت سه میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال برای جبران خسارت شاکی و بابت احراز تخلف در نصب و راه اندازی آسانسور به پرداخت ۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.
 عباس زاده افزود:  با گزارش اداره صنعت، معدن و تجارت پیرامون تخلف در نصب و راه اندازی آسانسور، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: همچنین متصدی متخلف کابینت سازی به پرداخت ۲۷ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
  موسی عباس زاده گفت: شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی زاهدان به پرونده تحویل ندادن کابینت و کمد دیواری در وقت تعیین شده رسیدگی کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به نامه اتحادیه درودگران، متصدی کابینت سازی را به پرداخت ۲ میلیارد و ۷۱۷ میلیون ریال جریمه برای جبران خسارت وارد شده به شاکی محکوم کرد.
 عباس زاده افزود: پس از احراز تخلف تحویل ندادن کار، همچنین متصدی کابینت سازی به پرداخت ۲۷ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: با گزارش اتحادیه درودگران پیرامون اجرا نکردن تعهد یک دفتر معماری برای تحویل کابینت و کمددیواری در مهلت مقرر، پرونده این تخلف برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها