در کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان برگزار شد .

نشست مشترک مبلغین برادر و خواهر و دبیرخانه شورای زکات

امام جمعه دشتستان در نشست با مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت:

"مسکن" دغدغه و مشکل اصلی نیازمندان دشتستانی

حجت الاسلام مصلح در خصوص مسکن نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی گفت: نرخ بالای خرید مسکن و اجاره نشینی یکی از مشکلات اساسی مردم به ویژه نیازمندان است
کد خبر: ۱۴۲۷۵۱۷
نویسنده زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار

به گزارش جام جم/امام جمعه برازجان در نشست با مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه کمیته امداد در حوزه‌های مختلف اقدامات بسیار خوبی انجام داده است، گفت: این نهاد از بدو تاسیس منشا خیر و برکات زیادی برای مردم و نیازمندان بوده است.
 
وی به مشارکت و حضور پررنگ مردم و خیران این شهرستان در کمک به نیازمندان اشاره کرد و گفت: این مردم هستند که همیشه در صحنه هستند و باید قدر خدمت به آنها را دانست.
 
او در خصوص مسکن نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی گفت: نرخ بالای خرید مسکن و اجاره نشینی یکی از مشکلات اساسی مردم به ویژه نیازمندان است.
 
حجت الاسلام مصلح به اقدامات دولت برای خانه دار شدن مردم از طریق نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه یکی از اهداف این طرح خانه‌دار کردن اقشار ضعیف و کم درآمد از جمله مددجویان کمیته امداد و بهزیستی است اما عملا می بینیم که این افراد از پرداخت آورده اولیه این طرح عاجز هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود همه مسئولان دست اندرکار همکاری کنند تا افرادی که واقعا نمی‌توانند، صاحب‌خانه شوند و درآمد آن‌ها کفاف این موضوع را نمی‌دهد، خانه دار شوند.
 
امام جمعه برازجان در بخشی دیگر از سخنان خود پیوست فرهنگی  خدمات ارائه شده به مردم را بسیار مهم و با اهمیت عنوان کرد و اظهار داشت: اگر سازمان و یا نهادی خدمت خوبی به جامعه هدف خود ارائه می دهد باید به گونه ای باشد که به لحاظ اجتماعی و کار فرهنگی نتیجه خوب و تاثیر گزاری را در برداشته باشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها