واهمه صهیونیست‌ها از باز شدن جبهه جولان

حمله مجدد رژیم صهیونیستی به فرودگاه‌های دمشق و حلب

صبح امروز، فرودگاه‌های غیرنظامی «دمشق» و «حلب» هدف حملات موشکی رژیم صهیونیستی قرار گرفتند. 
کد خبر: ۱۴۲۷۱۰۶

به گزارش جام جم آنلاین، رژیم اشغالگر قدس، فرودگاه دمشق را از طریق موشک‌های زمین به زمین شلیک شده از جولان اشغالی و فرودگاه حلب را از طریق موشک‌های هوا به زمین از فراز آسمان دریای مدیترانه هدف قرار دادند.

این سومین حمله به فرودگاه‌های مذکور طی دو هفته اخیر است و کم‌تر از ۷۲ ساعت از بازگشایی این دو فرودگاه می‌گذرد.

در حمله به فرودگاه دمشق، یک نیروی خدماتی غیرنظامی شهید و یک غیرنظامی مجروح شدند. به دنبال حملات صبحگاهی امروز، هر دو فرودگاه فعالیت خود را متوقف کرده و پروازهای آنان به فرودگاه «لاذقیه» منتقل شد.

معتصم عیسی، کارشناس نظامی و استراتژیست سوری: «رژیم صهیونیستی همواره بحران‌های داخلی خود را از طریق تنش‌آفرینی در مرزهای خارجی، مدیریت و مهار می‌کند. 

در نتیجه طبیعی است و انتظار می‌رود همزمان با تشدید بحران در فلسطین اشغالی و نبرد غزه، رژیم صهیونیستی به اقداماتی مانند حمله به فرودگاه دست بزند.»

این حملات نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی این واهمه را دارد که در صورت تشدید جنگ در غزه و فعال شدن جبهه شمالی در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی، جبهه سومی نیز در مرزهای سوریه برای آزادسازی جولان باز شود.

تعدد حملات رژیم صهیونیستی به فرودگاه‌ها باعث شده تا ملت سوریه خواستار اقدام متقابل و قاطع از سوی ارتش سوریه باشند. 

در زبان عربی ضرب المثل معروفی وجود دارد به نام «لا یفل الحدید الا الحدید» (تنها با آهن می‌توان [ضربه‌پذیری از] آهن را از بین برد.)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها